השילוב של שוקולד וצ'ילי כבר ממש לא חדש (ועדיין, מעט תמוה) אבל המוחות שמאחורי m&ms הצליחו לקחת את השילוב בין חריף למתוק צעד נוסף קדימה, והכריזו על טעם חדש ומרגש שיצא לשוק בקרוב: חלפיניו-בוטנים. הטעם החדש יושק ביחד עם שני טעמים נוספים: קוקוס תאילנדי-בוטנים, וטופי אנגלי-בוטנים, ואף על פי ששלושת הטעמים נשמעים מסקרנים במקרה הרע ומדהימים במקרה הטוב - רק אחד מהם יישאר עמנו, וגם זה לזמן מוגבל.
מבולבלים? הנה ההסבר: מדובר במהלך ש-m&ms כבר עשו בעבר, שבו הם משיקים שלושה טעמים במהדורה מוגבלת, ונותנים לציבור הרחב להצביע ולהשפיע מי מהם יזכה להישאר עימנו לתקופה ארוכה יותר (אם כי לא לנצח, מבהירים בחברה). בפעם הקודמת הייתה זו שלישיית טעמי הקראנץ': אספרסו קראנצ'י, פטל קראנצ'י ומנטה קראנצ'י (שגם זכה בתחרות), והפעם הלכו שם על שלישיית טעמי בוטנים בהשראת מדינות שונות - אנגליה, מקסיקו ותאילנד.
הטעמים החדשים טרם הושקו, והם צפויים לצאת לשוק רק מתישהו במהלך 2019, אבל יש כבר מי שטעם ודיווח; ברנד טים, האינסטגרמר שעומד מאחורי הוולוג המצליח Snack Chat Live כבר זכה לנסות את הטעמים החדשים. החביב עליו היה דווקא המיינסטרימי מכולם - הטופי האנגלי, והחלפיניו המסקרן הגיע רק למקום השני ותואר כקליל ומעודן. טעמו של פלפל החלפיניו מורגש בפה כבר מהרגע הראשון, אבל לחריפות ייקח זמן להגיע, והיא מורגשת רק 15-20 שניות מאוחר יותר, הוא טוען, וגם אז - בצורה עדינה שתהדהד אי שם בחלק האחורי של בלוטות הטעם שלכם. טעם הקוקוס התאילנדי זכה לביקורת צוננת מעט - טים דיווח על טעם של שמן קוקוס יותר מאשר קוקוס של ממש, כמו זה שאנחנו מכירים ואוהבים בחטיף הבאונטי ודומיו.
אבל כאמור, לביקורת הזו - מאירת עיניים ככל שתהיה - אין השפעה על עתיד הטעמים החדשים. כשהם יהיו זמינים על מדפי הסופרמרקט הם יעמדו למבחן הקהל, ואנחנו יכולים רק לקוות שיהיו הפתעות, וגם לקוות שהטעמים יגיעו לארץ, ביחד עם הקונספט הדמוקרטי כולו. בחירות לרשויות המקומיות? יש לנו נושאים בוערים יותר לעסוק בהם. בוערים כמו חלפיניו ובוטנים.