אין תמונה
פופסטאר מיני. טוחנים עם גבולות
פופקורן למיקרו בשקית אישית

הרבה לבטים היו לנו סביב האריזות האישיות של פופסטאר. אנחנו אוהבים פופקורן והכל, אבל כל העניין הזה של אריזות מיוחדות למיקרו, שהן בערך הדבר הכי לא משתלם כלכלית וקלוריות על המדפים, קצת מבאס לנו את החשק. מה לעשות, יש דברים שהם עדיין דקדנטיים מדי בשבילנו.

ולמרות זאת, האריזות החדשות מצאו אותנו במוד סלחני – כי אם כבר לטחון טריליארד קלוריות שמנוניות מול הטלוויזיה, לפחות לעשות את זה עם גבול, כלומר באריזה קטנה. הרי את השקית מסיימים בכל מקרה, ולא משנה מה היה הגודל שלה. יודעים מה, קנינו.

שורה תחתונה: פופקורן למיקרו ב-200 קלוריות למנה. לא רע.
מחיר: 20 שקל לאריזה של 8 שקיות אישיות (45 גרם האחת).

אין תמונה
מלח ים אפור. ברמה
מלח ים אפור

רוצים להשוויץ לאורחים בארוחת הערב? זה קל: הגישו, לצד המנות, קערית עם מלח ים אפור – ומיד יחשבו שאתם בשלני על. בהרברט סמואל, המסעדה המעולה של יונתן רושפלד, עושים את זה עם מלח שחור, ותאמינו לנו שזה עובד פצצה.

חברת סיימן החליטה לעזור לכם להרשים אורחים, והחלה לשווק בארץ את סדרת מלחי הים הצרפתית "גראנד" – על שם ישוב באזור בריטני, שמפורסם במלח האטלנטי המשובח שנאסף בו.

מחירו של המלח האטלנטי כבר אינו גבוה כשהיה בימים עברו, מה שהופך את כל העניין לדי משתלם וכיפי, רק זהירות: עם כמה שזה נשמע משונה, המלח האטלנטי האפור מעט מלוח יותר מהמלח התעשייתי הרגיל.

שורה תחתונה: איכותי ומגניב.
מחיר:
19 שקל לאריזה של קילו.

אין תמונה
העוגיות של כרמית. בזכות הנוסטלגיה
עוגיות מצופות שוקולד של כרמית

יש את המוצרים האלה, שהם לא איכותיים במיוחד, לא מוצלחים במיוחד, בטח ובטח שלא חדשניים – ובכל זאת הלב שומר להם פינה חמה ולא מוסברת. אחת הנציגות המובהקות של הקבוצה הזאת היא הטורטית: חטיף שוקולד בינוני (אולי אפילו צימקאו?), במרקם בינוני וטעם, נו, לכל היותר חמוד. אבל מה, מי לא מת על טורטית?

כרמית יוצאת עם מוצר מחמם לב, שעונה על כל הקריטריונים: עוגיות בינוניות ובלתי איכותיות בעליל, עם ציפוי שוקולד דקיק עד בלתי מורגש (ורק על צד אחד), אבל מה, משהו בהן מזכיר את הילדות, את העוגיות של פעם, את השוקולד של פעם, שהוא לא באמת שוקולד, אבל אז מה.

העוגיות משווקות כ"עוגיות חזרה לבית הספר", והן אמנם מחולקות לחבילות אישיות, שתיים בכל אחת, מה שמאפשר להטמין אותן בתיק של הילד. למותר לציין שכשפותחים חבילה אישית שכזו מוצאים ששתי העוגיות נדבקו זו לזו לבלי הפרד, אבל היי – ככה זה עוגיות של פעם.

שורה תחתונה: טעם של פעם.
מחיר: 13 שקל לחבילה.

אין תמונה
עוגות הבית. מי אמר תפוחים?
עוגות הבית של אסם

חברת אסם הוסיפה לרפרטואר שתי עוגות חדשות, המתיימרות לדבריה להציג "חדשנות ורעננות". השמרים שושנים תפוחים הציגה חדשנות בכך שלא הכילה שמץ של תפוחים. ליתר דיוק, הכילה 7% תפוחים, שלא הורגשו בטעם כלל וכלל. העוגה עצמה הייתה נימוחה וטעימה כעוגת וניל שמרים, אך הצורך בתפוחים לא בא על סיפוקו.

החדשה השנייה, עוגת שוקולד פריכה, הפתיעה את הנסיינים לטובה. העוגה הייתה נוחה לפריסה, שוב – לא פריכה במיוחד, אבל שוקולדית וטעימה, עם צל של טעם רום. ההרגשה הכללית הייתה שמדובר בעוגה מוצלחת ומספקת, שעתידה להיזלל במהרה.

לרעת שתי העוגות אפשר לציין שהן באות בלי מכסה, ובך נפסלת האפשרות לשמור אותן ליותר מחצי שעה. מוצלח מאוד באירוח, פחות מוצלח כשמתחשקת פרוסה ליד הקפה בבוקר. מצד שני, עם קפה מספיק גדול זה לא באמת קשה לחסל עוגה שלמה.

שורה תחתונה: עוגות טובות ומוצלחות, למרות בעיית גיבוש הזהות של שתיהן.
מחיר: 14-18 שקל לעוגה.