מקדונלד'ס נמצאת בימים אלו במסע שיווקי חדש. הרשת אפשרה לגולשים מרחבי העולם לשאול שאלות דרך עמוד היוטיוב שלה (העמוד של מקדולנד'ס קנדה), והיא מצדה עונה בתשובות כתובות, או בסרטונים מיוחדים המוכיחים שהאוכל הנמכר ברשת הוא מהסוג שאתם יכולים להכין לבד בבית. כך לאחרונה עלה סרטון המראה כי את הקציצות של הרשת מכינים מ-100% בשר בקר, ואחר החושף את מאחורי הקלעים של הפרסומת שגורמת להמבורגר הפשוט דו להיראות הרבה יותר טוב.
הסרטון האחרון שהעלתה הרשת מראה את השף הראשי שלה, דן קודראונט, מכין ביק מק במטבח ביתו - וזאת בעקבות שאלה של גולשת שהתעניינה מה מכיל הרוטב של ההמבורגר. למרות שהוא נחשב אחד המתכונים הסודיים בעולם, השף מבטיח שהוא דווקא רץ ברשת כבר שנים רבות. בסרטון הוא מראה איך הוא מערבב מיונז, חרדל ומחמצים אמריקאיים יחד עם חומץ יין לבן, אבקת שום ובצל ופפריקה, ויוצר את הרוטב הסודי. בהמשך הוא מכין את הירקות, צולה את הלחמנייה והקציצות (הדקות באופן עצוב) ומרכיב ביג מק תוצרת בית.
מהלכים לשיפור התדמית הפרובלמטית
הקמפיין החדש, המכונה "קמפיין האמת", אמור לשפר את התדמית הפרובלמטית של מקדונלד'ס, המצטיירת אצל כולנו כתאגיד שמסתיר מידע מציבור הלקוחות, ולהראות שלמעשה אין לה שום דבר להסתיר. למרות כל אלו, שף קודראונט לא נותן כמויות מדויקות למתכון ומשמיט חומרים כמו פרופילן גליקול, תוצר נפט המשמש גם כמונע קיפאון - לא מרכיב שהיינו רוצים לצרוך באופן מודע, אבל ידוע שהוא נמצא בשימוש במקדונלד'ס. בניגוד לקמפיין הרשתות החברתיות שעשו בתחילת השנה, וכשל בגדול, נראה כי המהלך החדש דווקא מצליח להם, לפחות בגזרת הבאזז.
מאמינים למהלך החדש של מקדונלדס? ספרו לנו בתגובות או בעמוד הפייסבוק של אוכל טוב