ע' בת ה-33 מתל אביב רצתה, כבכל שנה, לשבור את הצום עם פיצה טעימה, והזמינה שני מגשים מדומינוס פיצה בסניף רמת החי"ל. אחרי שהגיעו לביתה הקרטונים עם הפיצות החמות גילתה באחת מהן סיכות שדכן שהיו מונחות על הפיצה כחלק מהתוספות שהזמינה.
"אמא שלי לקחה חתיכה מקופלת וביקשתי שתיתן לי אותה", היא מספרת. "למרבה המזל פתחתי את הקיפול כדי לראות מה יש בפיצה. כמעט ונגסתי בה, כשלפתע הבחנתי בסיכות השדכן. זה היה מחריד, זה ממש נראה כמו חלק מהרוטב", היא מוסיפה.
ע' לא מפסיקה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתה מבחינה בסיכות השדכן שעל הפיצה: "לא ברור לי איך ציוד משרדי הגיע לפיצה. המחשבה שהייתי יכולה לבלוע את זה ממש מטרידה".
"אם הייתי נפצעת גם לדומינוס הייתה בעיה"
ע' פנתה לשירות הלקוחות של דומינוס פיצה ואף שלחה להם את התמונה. אחראי המשמרת אמר בתגובה שזה אכן "נראה רע מאוד" והבטיח שיחזרו אליה עם תשובה בנידון. ע' חיכתה שיטפלו בפנייתה אך בדומינוס לא חזרו אליה, והיא התקשרה בשנית לשירות הלקוחות.
לדברי ע' המנהל האזורי של הסניף הבטיח לה שמקרה זה לא יחזור על עצמו, אך לטענתה היא לא הרגישה שהוא ראה אותו בחומרה הראויה: "אם הייתי נפצעת או נחתכת גם לדומינוס הייתה בעיה, ציפיתי שיתייחסו לנושא ברגישות ויסבירו כיצד זה קרה".
המנהל הציע לפצות את ע' ולשלוח לה פיצות בחינם, אך ע' התעקשה שיזכו אותה על החשבון שבוצע והובטח לה שכך ייעשה. בכל זאת, היא מספרת שאינה שקטה לאור ההתנהלות האדישה של שירות הלקוחות וטוענת כי ההתייחסות לפנייתה לא טופלה כראוי.
מדומינוס פיצה נמסר בתגובה, כי "כחלק מתפיסת עולמה, דומינוס פיצה שמה את איכות מוצריה ושירות לקוחותיה בראש סדר העדיפויות. אנו מתנצלים על המקרה החריג. כבר ברגע קבלת התלונה מנהל המשמרת עדכן את הלקוחה כי יבצע בדיקה מיידית, זיכה את הזמנתה והציע כפיצוי הזמנה חדשה ללא חיוב. מיד בתום השיחה, על פי נוהלי החברה, נערכה בדיקה מדוקדקת באזור הכנת ואריזת הפיצות ובקרטונים עצמם, ללא ממצאים. במקביל הועברה התלונה להנהלת הרשת להמשך בירור. כחלק מהנהלים, ועל מנת לרדת לעומקם של דברים, פנו היום מנהל האזור ודובר החברה ללקוחה, ובוצעה בסניף אף בדיקה יסודית יותר, שוב ללא ממצאים. ללקוחה הוצע ויישלח לביתה שובר ארוחה משפחתית ללא עלות ולמימוש בכל עת, זאת כחלק ממדיניות דומינוס פיצה העושה ככל יכולתה על מנת לשמור על שביעות רצון לקוחותיה".