כאילו לא מספיק גרוע השם שיצא לתל אביביים - בא הקמפיין החדש של קבוצת המסעדות R2M ומחזק אותו ממש בכוח, תוך הדגשה בוטה בדיוק של "התכונות התל אביביות" הנלוזות ביותר. "שניירט לכם איזה המבורגר ברוטב יין?", שואלת המודעה, ומיד מציעה את שירות המשלוחים שלה, "עד הממד ועד בכלל". הראו לנו תושב פריפריה אחד שחושב בימים אלה על ההמבורגר שנחסך ממנו, ולא סתם - המבורגר ברוטב יין - ונעשה לכם משלוח אישי, על חשבוננו. ואשר לבחירת המילים - זה לא קצת מוקדם מדי לשלוף את הפועל הטעון "ליירט" סתם כך, כשאלפים עוד נצורים במקלטים ובשבילם יירוט הוא עניין של חיים ומוות?
אז זה צד אחד של הדיון. הצד השני גורס שוואללה, הומור עוד לא הרג אף אחד, ואם אפשר למצוא נקודת אור בימים הטרופים האלה, כדאי וצריך לעשות את זה. כן, גם אם מדובר במנה בועתית שמוכרת מאוד בתל אביב ולא בשום מקום אחר בארץ. מסעדה אחרת של אותה רשת שיווקה את עצמה באופן דומה, כשהציגה את המשלוחים שלה כמנות קרב והתהדרה בסיסמה "כיפת בורגר". האם זה באמת כל כך גרוע? והאם אנחנו באמת יכולים להרשות לעצמנו לאבד את חוש ההומור?
מהרשת נמסר בתגובה:
קמפיין המשלוחים נבע מהעובדה שכמסעדה, אנחנו אמנם ממשיכים לקיים שגרה, המסעדות שלנו פתוחות כרגיל, אך אנשים נוטים לנצל בעיקר את שירות המשלוחים. מצאנו לנכון לשלב הומור בדיוור כי לדעתנו, אדם זקוק למנת הומור כהגנה מפני הטירוף, וכאמצעי להתייצבות מול המצב בו אנו נמצאים. המטרה הייתה להעלות חיוך ולא, חס וחלילה, לפגוע ברגשותיו של אף אחד.
מה אתם אומרים - מצחיק או סר טעם?