בעלי עסקים קטנים ובינוניים נאלצו עד לפני זמן לא רב להצטייד במסוף פיזי לסליקת אשראי כדי לגבות תשלום מלקוחותיהם, או במקרים של תשלום מרחוק, להיעזר באפליקציות תשלומים או בהעברה בנקאית.
השיטה המסורבלת לא אפשרה ניהול מסודר, נוח ומאובטח של עסקאות, ולעיתים אף גרמה לאובדן לקוחות פוטנציאליים.
ישראכרט 360 היא פלטפורמת סליקה שמעניקה פתרון מקיף לבית העסק, הכולל ניהול עסקאות, הוצאת בקשות תשלום, פריסת עסקת תשלומים, הנפקת חשבוניות מס ועוד – והכל תחת קורת גג אחת. התשלומים במערכת מאובטחים תחת תקן EMV המחמיר לעסקאות בכרטיסי אשראי. בנוסף, בממשק תוכלו לעקוב אונליין אחר בקשות תשלום שנשלחו, לצפות בפרטי כל עסקה, ובהיסטוריית העסקאות שלכם, וכן לייצא דו"חות בהקלקה פשוטה.
שרון השכל, מנהלת מוצר ישראכרט 360 לעסקים, מסבירה: "ישראכרט 360 מעניקה פתרון מתקדם, חדשני ומקיף לכל תחום הסליקה 24/7. למשל, מאמן כושר או מרצה שאין להם עסק פיזי בהכרח, יכולים להשתמש בשירות מכל מקום ובכל זמן - לשלוח לינק לתשלום, להוציא בקשת תשלום עתידית, לבצע 'חיוב חוזר' למנויים, לבטל עסקה ולזכות לקוח באופן חלקי או מלא, מתוך המערכת ועוד ועוד. היתרון של המערכת הוא שהיא וובית ומותאמת למובייל כלומר, ניתן להיכנס אליה מכל מחשב, טלפון נייד וטאבלט.
ישראכרט 360: לינק לתשלום ישירות לווטסאפ או למייל של הלקוח
שירות הנפקת לינק לסליקה של מערכת ישראכרט 360 מאפשר לבעל העסק לשלוח את הקישור לתשלום במגוון אמצעים דיגיטליים: WhatsApp, SMS, Mail, אינסטגרם, פייסבוק. כאשר הלקוח פותח את הלינק הוא מכניס למערכת את פרטי האשראי שלו ומשלים את ביצוע העסקה. המערכת מאפשרת בנוסף הנפקת לינק למספר משלמים אותו ניתן לשלוח למשל בקבוצת ווטסאפ, או להעלות את הקישור לרשימת אקסל, דרכה ניתן להעבירו בסמס ובמייל.
עבור לקוחות שמסתייגים לעיתים ממסירת פרטי האשראי שלהם בטלפון לנותן שירות שהם לא בהכרח מכירים היטב, מדובר בעוד יתרון משמעותי. בעל העסק רואה במערכת מה סטטוס התשלום מבלי להיחשף לפרטי האשראי המלאים של הלקוח. ללקוחות שבכל זאת מעדיפים גבייה טלפונית, המערכת מאפשרת לבעל העסק למלא את פרטי האשראי בעצמו על מנת להשלים את העסקה.
מערכת ניהול תורים לעסקים בשירות ישראכרט 360
מעטפת השירות של ישראכרט 360 כוללת מגוון תוספים מתקדמים אותם ניתן להוסיף למערכת (בתשלום). למשל, שירות 3D Secure, שירות תשלום מאובטח המספק תהליך זיהוי נוסף של הקונה במהלך הרכישה - מה שמקנה לבעל העסק הגנה מפני הכחשות עסקה ושימוש לא תקין בכרטיס אשראי.
תוסף נוסף במערכת הוא שירות חשבוניות אוטומטיות של iCount המובנה בתוכה ומיועד לשליחת חשבונית דיגיטלית מאושרת בכל מכירה, זיכוי או תנועה חשבונאית אחרת בפלטפורמה. לבעלי העסקים ישנה גם אפשרות להתממשק עם ערוצים חיצוניים לניהול עסקים כמו חשבונית ירוקה והכוורת.
גולת הכותרת של ישראכרט 360 הוא שירות חדש בשם Point. "מדובר במערכת ניהול תורים המאפשרת לבעלי עסקים לשלוח לינק ללקוחות דרכו הם יכולים להירשם לתורים בזמנים שבעל העסק מגדיר", מסבירה שרון השכל, מנהלת מוצר ישראכרט 360 לעסקים. "השירות חוסך התעסקות מיותרת בטלפונים והעסקת שירות מזכירות. הכל נעשה באופן דיגיטלי ואוטומטי".
לאילו עסקים שירות ישראכרט 360 מתאים?
לדברי השכל, שירות ישראכרט 360 מיועד בעיקר לכל סוגי העסקים המשתמשים בתשלום אשראי מרחוק כגון, עורכי דין, רואי חשבון, רופאים, מאמני כושר, מרצים, מגוון עסקים קטנים כמו צימרים ובתי הארחה, מפיקי אירועים, מתנ"סים עירוניים וכדומה.
"השירות פותח, בשיתוף עם חברת PayMe, בעקבות ניסיון של שנים במתן פתרונות לבתי עסק והבנת הדרישות שלהם. המערכת נועדה לסייע לבתי עסק בינוניים וקטנים, ביניהם פרלינסרים, שנותנים שירות אך לא בהכרח פוגשים את הלקוח באופן קבוע. ישראכרט 360 מתאים גם עבור עסקים שסולקים פיזית ומעוניינים להרחיב את דרכי החיוב שלהם לאופציה אינטרנטית. וכן לבתי עסק שמנהלים לקוחות בשיטת מנוי וזקוקים לעסקת 'חיוב חוזר'. במקרה זה הלקוח יחויב אוטומטית ע"י המערכת בתאריך שהוא בוחר".
התנסות בישראכרט 360
בישראכרט שמו דגש גם על חוויית המשתמש במערכת, שאיננה מצריכה ידע טכנולוגי. כל בעל עסק מוזמן להיכנס לישראכרט 360 ולהתנסות במערכת בחינם טרם ההצטרפות לשירות, ללא כל צורך ברישום מקדים או התחברות.
"עבור בעלי עסקים מדובר ב-One stop shop ללא צורך בהתקשרות עם ספק שלישי ובלי כל התחייבות", מדגישה השכל. כל מי שמצטרף למערכת מקבל מאיתנו חיבור מאובטח לחשבון סליקה פרטי, שמרכז עבורו את כל העסקאות במקום אחד ומאפשר לו לנהל את בית העסק בצורה הרבה יותר יעילה, פשוטה וכדאית".
* בכפוף לתנאי החברה והשירות. השירות כרוך בתשלום.
**מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.