הבעיה העיקרית של בעלי עסקים קטנים ובינוניים היא היכולת לפרסם ולשווק את עצמם באופן אפקטיבי ברשת, תוך יצירת בולטות מול המתחרים הקיימים בשוק. זה נובע מכך שכל בעלי העסקים יודעים הכי טוב לייצר את המוצר שלהם אך לא כולם ידעו לקדם אותו בצורה הנכונה.
כאן בדיוק נכנס לתמונה השיווק הדיגיטלי שעוזר לעסקים לבלוט ולמשוך לקוחות רלוונטיים. למעשה, שיווק דיגיטלי נגיש וזמין כיום יותר מאי פעם, ומכיל מגוון כלים שבהם כל העסקים, גם הבינוניים והקטנים מביניהם, יכולים להשתמש כדי להעלות מודעות למותג שלהם בצורה מקסימלית. הנה כמה מבין כלי השיווק הדיגיטלי הבולטים שחובה על כל עסק לאמץ:
פייסבוק ואינסטגרם
לא צריך להיות מומחים לכלכלה בשביל להבין שאת המעמד בתור אחד האנשים העשירים בעולם צבר מארק צוקרברג לא רק בזכות העיניים היפות שלו, אלא כי הפרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ובאינסטגרם אכן עובד (כן, הוא בעל הבית של שתיהן).
על קצה המזלג, נזכיר יכולת מטורפת של רשתות חברתיות להתאים פרסומות לקהל היעד, בזמן הנכון ובמקום המתאים. יתרון נוסף לפרסום ברשתות חברתיות הוא ניצול אופטימלי של התקציב ויכולת להתחרות גם בחברות גדולות שפונות לאותם לקוחות.
בטווח הארוך, עסקים קטנים ובינוניים משתמשים בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לשמור על קשר עם הלקוחות ולהשיג חשיפה מפה לאוזן. במקביל, הם משפרים את המיקומים בתוצאות החיפוש בגוגל. אז אם עד עכשיו הייתם שם רק בתור משתמשים, כעת הגיע הזמן שאתם והעסק שלכם תנצלו את הפלטפורמות האדירות האלה כמו שצריך.
גוגל ויוטיוב
מנוע החיפוש של גוגל הוא שער הכניסה לאינטרנט, בעוד יוטיוב הוא המסך שבו גברים ונשים בכל הגילים צופים כדי להעשיר את הידע, להעביר את הזמן ולבלות את שעות הפנאי שלהם. מאחורי הקלעים, גוגל ויוטיוב שייכים לאותה חברת-אם (אלפאבית) ואליה בדיוק אתם חייבים להתחבר כדי להשיג נוכחות מקוונת – ועדיף כמה שיותר מוקדם.
האופציות שעל הפרק מבחינת קידום בגוגל הן כמעט אינסופיות. אתם יכולים למשל לבחור בין קידום אורגני פרסום בגוגל או להצטרף לשירות Google My Business - שיאפשר ללקוחות ליצור איתכם קשר ישירות מתוצאות החיפוש או להתמקד בהצגת הנכס הפיזי על גבי גוגל מפות.
כמו כן, מומלץ לשקול קמפיין יוטיוב יצירתי עם סרטון ויראלי שיקלע למטרה ויעוף באינטרנט מבלי שתצטרכו להשקיע בו עוד שקל אחד נוסף. לא מוצאים רעיון? נסו לחשוב על סרטוני רשת שזכורים לכם במיוחד ולחשוב מה תפס אתכם שם ואיך אתם לוקחים את האלמנטים האלה הלאה, למוצר שלכם. אין כמו לקבל השראה מוחשית.
B144
פרסום בכלי השיווק של גוגל או של פייסבוק נשמע לכם טוב? כדאי שתכירו אתB144 - אינדקס עסקים מבית בזק, שנחשב כיום למשווק הרשמי הגדול בישראל של שירותי פרסום לעסקים קטנים, גם של פייסבוק וגם של גוגל. עם מחיר שובר שוק ושייכות למותג גדול כמו בזק, נוכחות באתר B144 היא מה שאתם צריכים כדי לקבל שירות מקצה לקצה.
מה זה אומר? פשוט מאוד: מצטרפים לאינדקס העסקים של B144 ומרכזים את כל שירותי הפרסום בדיגיטל תחת קורת גג אחת. בצורה הזאת, בעלי העסקים יכולים להיות בראש שקט לגבי נוכחות המותג שלהם ברשת, אשר מנוהלת על ידי המומחים של B144 בצורה מקצועית ויעילה, ולהתפנות לדאוג לעסק עצמו – לאיכות המוצר, ללקוחות קיימים, לעובדים, לספקים וכדומה.
כמו כן, מלבד קידום בפייסבוק ובגוגל, חבילות הפרסום האטרקטיביות של B144 כוללות שירותים חדשניים כמו חנות סחר, הקמת עמוד נחיתה, אתר שיווקי והמלצות תוכן בטאבולה.
לפרטים נוספים על חבילות הפרסום של B144 לחצו כאן>