אחרי מגעים עם חברות ישראליות רבות, נפל הפור: יבואנית הרכב טויוטה, משפחת חורש, קיבלה את הזיכיון לייצג בארץ את רשת הכלבו השבדית H&M. חנות ראשונה של הרשת בישראל תיפתח ב-2010.
תאגיד האופנה הענק השבדי H&M (Hennes&Mauritz), שנוסד ב-1947, פעיל ב-28 מדינות באירופה, קנדה, ארצות-הברית, אסיה ואוסטרליה. לתאגיד 1,546 בתי-כלבו הפועלים תחת המותג H&M, ש-160 מתוכם נפתחו בשנה החולפת.
בתי-הכלבו של H&M מציעים אופנה לגברים, נשים וילדים, לצד קוסמטיקה במחירים נמוכים. האסטרטגיה של H&M בנויה מ-3 עוגנים: אופנה, איכות ומחיר.
מחזור המכירות השנתי של המותג עמד ב-2007 על 15.618 מיליארד דולר (92.1 מיליארד SEK), והרווח על 13.588 מיליארד SEK. למרות הגודל, כוחו של המותג עוד נטויה, והוא מתפתח היום בין היתר בסין, דובאי וכוויית.