אחרי שמבצעי המצות בשקל או שניים כבשו את המדפים יוצאות הרשתות עם טריגר נוסף למשיכת לקוחות לקניות חג העצמאות. רשת מחסני כמעט חינם שבבעלות האחים עדי ורני צים, הודיעה שתשקיע שני מיליון שקל במכירת המבורגר וקבב ברשת במחיר של 50 אגורות בלבד. ההטבה מותנית ברכישה ברשת אך לא מותנית בסכום רכישה מסוים.
מנגד ובמקביל מציעה רשת רמי לוי שיווק השקמה, חומוס וקבב בשקל. המבצע אינו מותנה בקניה אך מוגבל למימוש אחד לקניה.
לדברי רמי לוי, בעל השליטה ברשת, "אם בחודש רגיל מוכרים כ-30 אלף יחידות חומוס ברשת בשלושת ימי המבצע נמכור 80 אלף יחידות". רשת רמי לוי שיווק השקמה מונה 15 סניפים ובעוד כשבועיים עתידה לפתוח סניף נוסף בנשר/ חיפה.
לדברי רשת מחסני כמעט חינם, בתוך שישה ימים נמכרו ברשת 200 אלף יחידות של שני המוצרים יחד. לדברי הרשת בכוונתה לאפשר מכירה של 100 אלף יחידות נוספות. רשת מחסני כמעט חינם המונה 18 סניפים נמצאת בהתפתחות מואצת ועתידה לפתוח בשנה הקרובה עוד כ-15 סניפים.