חברת פלאפון תגייס 250 עובדים כנציגי שירות ומכירות במסגרת השקת הרשת החדשה של החברה בקרוב. בימים הקרובים תעלה החברה בקמפיין לגיוס עובדים תחת הסיסמא: "השינוי הגדול באוויר, זה הזמן לעבוד בפלאפון". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום 'אקספרט' מקבוצת באומן בר ריבנאי, בהיקף של כמיליון שקל, בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובשילוט חוצות ברחבי הארץ.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום "אנו גאים לסייע למשק הישראלי בתקופה זו ולספק מאות מקומות תעסוקה, זאת בנוסף לכ-4,300 העובדים שיש בפלאפון כיום". לדבריו, מהלך הקמת הרשת החדשה בפלאפון סיפק בשנתיים האחרונות מאות מקומות עבודה אצל ספקים וקבלני משנה, חברות תוכנה ופיתוח מעבר לאנשי פלאפון בעיקר בתחומי ההנדסה, החומרה והתשתיות.
"ערב השקת הרשת החדשה בפלאפון, אנו יוצאים למהלך מתבקש של גיוס עובדים, על מנת לתגבר את מערך השירות כדי להמשיך ולהציע את השירות הטוב והמקצועי ביותר ללקוחותינו ומתחייבים לגייס את העובדים הטובים ביותר", אמר שרון.
כפי שפורסם ב"גלובס", החברה שכרה שטחים בגני התערוכה לצורך הדרכה של העובדים בטלפונים ובשירותים החדשים שיושקו.