עורך דין שהטריד מנהלת סניף דואר במשך חמישה חודשים, ושיגר עשרות הודעות מייל להנהלת הדואר על מנת שאלו יפטרו אותה על כך שלא קיבל שירות טוב, יפצה אותה בסכום של 5,000 שקלים.
י', מנהלת סניף דואר באחד הישובים בשפלה. לטענתה, עורך דין המתגורר באותו ישוב, התלונן עליה פעמים שהיא קורעת מכתבים שלו, והגיש נגדה עשרות תלונות סרק.
"הוא שלח עשרות מיילים להנהלת הדואר כדי שזו תפטר אותי. טען שאני קורעת מכתבים שלו, דבר שלא היה ולא נברא. הוא פגע בשם הטוב שלי באופן שיטתי ואובססיבי", טענה.
כשהתלונות לא נפסקו החליטה י' ללמד את עורך הדין לקח, והגישה נגדו תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ברחובות, בדרישה לפצות אותה בסכום של 10,000 שקלים.
בכתב התביעה ציינה, כי עורך הדין ביקש לעצמו הטבות שונות ויחס מועדף, אבל היא סירבה לו ומאז הוא מתנכל לה.
"מאז שנכנסתי לתפקיד במשך חצי שנה הוא מטריד אותי. הוא רצה לקבל את אותו יחס שקיבל מהעובדים הקודמים של הסניף, וסירבתי לכך", הוסיפה י'.
עורך הדין הגיש כתב הגנה ודרש לדחות את התביעה בנימוק שמדובר ב"תביעת השתקה". הוא טען, כי התובעת אינה במצב נפשי תקין, וכי היא לא צירפה מסמכים התומכים בתביעה.
השופט שדן בתיק, שמע את טענות הצדדים החליט לקבל את תביעתה של י' וקבע כי אכן מדובר בהטרדה של ממש שפגעה בשלוותה ובחייה הפרטיים. לבסוף פסק כי על עורך הדין לפצות אותה בסכום של 5,000 שקלים.