בני זוג מצפון הארץ סגרו לפני כשלוש שנים על אולם מפואר בצפון הארץ בו יחגגו את חתונתם. הם סיכמו עם בעלי האולם כיצד תתנהל החתונה לפרטי פרטים החל מרגע הכניסה של הזוג לאולם, כיצד תראה החופה, וכמובן מה יוגש לאורחים, אבל למרות הכול החתונה סבלה ממחדלים, שיבושים מה שהפכו אותה לסיוט עבור בני הזוג ואורחיהם.
"הכול היה כתוב בהסכם עם בעלי האולם כדי שהחתונה תתנהל ללא תקלות", טענו בני הזוג. אך בפועל רוב הדברים שסוכמו מראש לא בוצעו.
הכלה נאלצה להמתין בחניון 20 דקות עד שנכנסה לאולם כשהיא צועדת לעבר החופה. "פרצתי בבכי כי שיר הכניסה לאולם לא נוגן. הייתי צריכה להתערב כדי שזה יקרה. המתנתי 20 דקות בגלל שדחו את החופה", ציינה הכלה.
לדברי בני הזוג החופה החלה באיחור רב ומנות האוכל העיקריות והסלטים הוגשו לשולחנות האורחים באיחור רב כשחלק מהאורחים נאלצו לעזוב ולחזור לביתם.
"השירותים היו מלוכלכים והזכירו שירותים של טיול שנתי. לא בכל השולחנות היה אוכל ומשקאות. המזנון נסגר באמצע קבלת הפנים והיה חסר בו אוכל ושתייה. ובתום האירוע לא קיבלנו לסוויטה שלנו משקאות ומזון", קבלו בני הזוג.
הם הגישו תביעה נגד בעלי האולם לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות.
בעלי האולם הגישו כתב הגנה בו טענו יש לדחות את התביעה בגלל שהוגשה באיחור. לטענתם הם עמדו בכל ההתחייבויות שלהם כלפי בני הזוג.
אורחים העידו שהיה חסר אוכל והם נאלצו לעזוב את המקום. לדברי אבי הכלה הוא לא אכל לא מנה עיקרית ולא קינוח כי לא היה אוכל. אימא של הכלה העידה כי לא מצאה את בתה בגלל אי הסדר שהיה באולם והעובדה שהיו תקלות רבות והחופה והכניסה לאולם היו באיחור רב.
הרשם הבכיר יניב לוזון שדן בתביעה ושמע את עמדות הצדדים החליט לקבל את תביעת בני הזוג ולחייב את בעלי האולם לפצות אותם בסכום של 8,500 שקלים.
"הנתבעת (החברה שמפעילה את האולם) הפרה את ההסכמות עם התובעים באי עמידה בלוח זמנים בדגש על שעת החופה ובהספקה חלקית של מנות המזון והשתייה וכן התרשלו בקביעת האירועים סמוכים מבלי לגבות את דחיית החופה", ציין הרשם.