א', צעירה ממרכז הארץ, שכרה לפני כחצי שנה לקראת החתונה שלה שתי שמלות כלה מסלון כלות. את אחת מהן היא תכננה ללבוש בחופה, ואת השנייה על רחבת הריקודים, בהמשך החתונה, והיא שילמה על ההשכרה של שתיהן 16 אלף שקל.
אבל אז, לטענתה של א', ביום החתונה, בעת שלבשה את השמלה השנייה ורקדה ברחבת הריקודים היא הבחינה שהפנינים שהיו תפורות על אחת מהכתפיות נפרמות. קרובת משפחה באה לעזרתה, והידקה את הכתפייה בסיכת ביטחון כדי שהשמלה לא תיפול מגופה. "ברחתי מרחבת הריקודים ולא רקדתי יותר כל החתונה, פחדתי שכל השמלה תיפרם ותיפול ממני", סיפרה א'.
א' הגישה תביעה נגד בעלת סלון הכלות לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, ודרשה שתחזיר לה את דמי ההשכרה על השמלה שנפרמה וכן שתשלם לה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לה.
בעלת סלון הכלות מצדה דרשה לדחות את התביעה בנימוק שמסרה את שתי השמלות ל-א' שלושה ימים לפני החתונה כשהן תקינות לחלוטין, ללא פגמים וללא קרעים. "מישהו משך לה בכתפיות בעוצמה וגרם לקריעת החיבור של השמלה לשרשרת הפנינים", טענה בעלת סלון הכלות, שגם טענה שאחת השמלות שהחזירה לה א' הייתה מלוכלכת כך שלא ניתן לנקותה.
היא גם הוסיפה שעל פי ההסכם בינה לבין א' היא יכלה להתקשר אליה בכל שעה ולקבל ייעוץ כיצד לנהוג, ואם היה צורך, היא הייתה שולחת לה תופרת לאולם לתקן את השמלה.
השופט ששמע את טענות הצדדים פסק כי בעלת המכון תפצה את א' בסכום של 9,500 שקל. בפסק דינו ציין השופט כי השמלה שלבשה א' לריקודים צריכה להיות תקינה במאה אחוז, וכי סביר מאוד שתתלכלך במהלך החתונה.
בעלת סלון הכלות ערערה על פסק הדין לבית המשפט המחוזי בתל אביב, אך הערעור שלה נדחה.