בני משפחה מעפולה שנתקעו 15 שעות בנתב"ג ונאלצו לישון בשדה התעופה אחרי שהטיסה שהזמינו לטורקיה התעכבה, יפצו את חברת הנסיעות בסכום של 3,000 שקלים.
לפני שמונה חודשים רכשו בני הזוג חבילת נופש משפחתית שעלותה 11 אלף שקלים מחברת "קשרי תעופה". בני הזוג וילדיהם הגיעו לנתב"ג שלוש שעות לפני הזמן והמתינו לטיסה, אך נציג חברת התעופה בישר להם על עיכובים עקב תקלה טכנית – שיצאה לבסוף אחרי 15 שעות.
בני הזוג הגישו תביעה נגד חברת הנסיעות וחברת התעופה בבית המשפט לתביעות קטנות בעפולה בטענה כי נגרמה להם עוגמת נפש רבה, ותבעו פיצוי של 33 אלף שקלים. "ביקשנו מנציג חברת התעופה שידאג לנו לבית מלון, אך הוא זלזל בנו ונאלצנו לישון בנתב"ג עד הטיסה", טען אב המשפחה.
במהלך המשפט הגיעו בני הזוג לפשרה עם חברת התעופה, לאחר שזו הסכימה לפצות אותם בסכום של 2,600 שקל בלבד. למרות הפיצוי, בני הזוג דרשו שגם חברת "קשרי תעופה" תפצה אותם.
החברה הגישה כתב הגנה בו ביקשה לדחות על הסף את התביעה, בנימוק שמדובר "בעזות מצח חמורה וקיצונית מצד בני הזוג". לפי כתב ההגנה, החברה לא אחראית לעיכובים בטיסה, ולכן המשפחה לא זכאית לפיצוי.
השופט העמית יובל שדמי דחה את תביעת בני הזוג והורה להם לפצות את קשרי תעופה בסכום של 3,000 שקל בגין הוצאות משפט. "עתירת התובעים מבטאת עזות מצח ברמה הגבוהה ביותר והעדר גמור של תום לב", ציין בפסק הדין.