א', תושב ירושלים, רכש לפני כמה חודשים קומקום חשמלי מחנות בעיר, שהיא חלק מרשת ארצית המתמחה במכירת מכשירי חשמל. כאשר א' הגיע הביתה ופתח את קופסת הקומקום, הוא הבחין שתעודת האחריות שקיבל אינה תקינה.
"שלחתי פניה לרשת שתעודת האחריות שהנפיקו לי בעייתית מאוד ושהיא בניגוד לכל התקנות ולחוק, ולא מופיעים בה התנאים להפעלתה", טען א', "הם שלחו לי את אותה תעודת אחריות ששלחתי להם, רק בתוספת הוספת פרטי הרכישה בכתב יד".
א', שלא קיבל מענה הולם לפנייתו, הגיש נגד הרשת תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים. הוא דרש פיצוי כספי על התנהלות הרשת.
הרשת הגישה כתב הגנה בו טענה להגנתה, כי בסך הכול מדובר בקומקום ו-שא' מתעסק בדברים שוליים. עם זאת, ציינו הנציגה הרשת, הם כבר פעלו לתיקון נוסח תעודת האחראיות.
הרשמת הבכירה אביגיל ואן-קרפלד קיבלה את תביעתו של א' ודחתה את טענות נציג הרשת, ובהחלטה חסרת תקדים חייבה את הרשת לפצות אותו בסכום של 5,000 שקלים.
היא מתחה ביקורת נוקבת על התנהלות הרשת והטענות שהעלתה כלפי א', שפעל מבחינתה בהגינות וביושר רב ועל פי התקנות והחוק.
הרשמת קבעה, כי אין חובה להוכיח נזק או צורך לתקן, ודי שהתובע הוכיח שלא נמסרה לו תעודת אחריות כנדרש.