בעקבות הקורונה חל זינוק דרמטי בביקוש למוצרי היגיינה כמו אלכוג'ל ומסכות. רשתות השיווק השונות, וביניהן סופרפארם, החליטו לרכב על הגל והעלו את המחירים, אך בעקבות תמונות שנפוצו ברשת וחוללו סערה, נענתה סופרפארם לבקשת שר הכלכלה להפוך את האלכוג'ל למוצר "מפוקח" - 9.99 שקלים ל-100 מ"ל. בראיון לחדשות הבוקר (קשת 12), עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר פארם, סיפר על ההתמודדות עם העומסים - והתעקש שהעלאת המחירים לא הגיעה מהנהלת הרשת אלא מהזכיינים.
בתגובה לסערת האלכוג'ל הסביר לוי שלסניפים לא ניתנה הנחייה להעלות את מחירי האלכוג'ל. "כשהתחיל המשבר הזה החלטנו בהנהלת סופר פארם לא להעלות את המחיר של אף מוצר, למרות שבשוק חופשי אפשר להעלות מחירים. גם אני ראיתי תמונות שעלו ברשת של מוצרים שעלו יותר מהמחיר שאנחנו קבענו, בגלל טעויות. אם יש זכיין שטעה אנחנו מתקנים את זה".
"הגדרנו את זה בצורה מפורשת, הוצאנו הנחייה לסניפים, במוצרים הרגישים גם הגדרנו מחיר כדי שלא יהיה אפילו מקום לשיקול דעת. 100 מ"ל אלכוג'ל נמכר היום בסופר פארם ב-9.90 שקלים, 300 מ"ל ב-19.90 שקלים. מסכות זה סיפור קצת יותר מורכב כי כל פעם מביאים סוג אחר, אבל גם שם רווח מינימלי. אין מחסור אבל צריך לקנות במשורה. כל מה שמגיע מהספקים עובר ישר לסניפים".
לדבריו, סופרפארם היא כלל לא המרוויחה הגדולה מהתפשטות הקורונה: בסוף השבוע חלה עלייה דרמטית בתנועת הלקוחות, כשעומס יוצא דופן נרשם בבתי המרקחת. "הצוותים שלנו קורסים תחת העומס. סופר פארם היא בית המרקחת של המדינה, עם 260 סניפים ורוקחים שעובדים מבוקר עד לילה בניסיון להכיל את האירוע הזה".
למרות הפשיטה על הסניפים, לוי הוסיף כי המבצעים ברשת ממשיכים. "מבצעים בסופר פארם בדרך כלל מתרחשים בסייקל של שבועיים, הם עולים ויורדים. אנחנו ממשיכים להתנהל כרגיל, הדבר היחיד שמשתנה זה העומס החריג שגורם לרוקחים ולצוותים להשקיע בעיקר בעבודה התפעולה".