תושב תל אביב שתבע את חברת "טורקיש איירליינס" בגלל שפספס טיסת ההמשך מאיסטנבול לניו דלהי יפצה את החברה בסכום של 20 אלף שקל.
לפני כשנתיים רכש כ' כרטיס טיסה מחברת טורקיש מתל אביב לניו-דלהי עם עצירת ביניים באיסטנבול. לדבריו של כ', לאחר שהגיע לאיסטנבול, הוא התיישב סמוך לשער העלייה למטוס, ובינתיים בדק את הודעות המייל שלו, כדי לא לעמוד בתור הארוך לכניסה למטוס.
אבל כשניגש לדלפק העלייה למטוס, רבע שעה לפני שעת ההמראה, נאמר לו שהטיסה נסגרה והוא לא יכול לטוס. "ישבתי באזור שער העלייה למטוס ולא הייתה קריאה לנוסעים לעלות לטיסה, גם לא שום הודעה שזוהי קריאה אחרונה או שהשער נסגר כפי שמקובל בכל שדה תעופה בעולם", טען כ'.
בתביעה שהגיש נגד החברה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בה דרש פיצוי של 41 אלף שקל טען כ', כי לא הוצע לו שום פתרון וכי נציג של החברה נזף בו בנימוק שהוא איחר להגיע לטיסה.
לטענתו, גם המזוודות ששלח לטיסה לא הגיעו לאיסטנבול וכי נציגי החברה הציעו לו שיטוס 24 שעות לאחר מכן בתוספת תשלום של 180 יורו.
החברה הגישה כתב הגנה בו דחתה על הסף את טענותיו של כ' וציינה, כי בניגוד לטענותיו כי שער העלייה למטוס נסגר בשעה 19:30 הרי שעל פי המסמכים שבידיהם רק בשעה 19:41 שמו הוסר מרשימת הנוסעים לטיסה שלא הייתה מלאה.
בית המשפט לתביעות קטנות דחה את תביעתו של כ' וזה הגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
שופט בית המשפט, עודד מאור החליט לדחות את הערעור של כ' וציין כי לא מובן לו מדוע הוא לא התייצב בזמן לשער העלייה שכן אין שום סיבה שהחברה לא תעלה אותו לטיסה.
"אודה ולא אבוש כי לא ירדתי לסוף דעתו של המערער: טענתו היא כי שעת סגירת הטיסה לא הייתה כתובה באופן ברור על גבי כרטיס העלייה למטוס", ציין השופט בפסק הדין. "מכרטיס העלייה למטוס (בורדינג) שהציג המערער עצמו עולה שנכתב עליו בבירור ובגופן גדול כי שעת העלייה למטוס היא 18:45".