פייסבוק הודיעה היום (ה') על רכישתו של הסטארט-אפ הישראלי רדקיקס - שפיתח מערכת שליחת הודעות - במטרה לחזק את זירת הוורקפלייס של הרשת החברתית. סכום הרכישה לא נמסר וההערכה עומדת על עשרות מיליוני דולרים. המטרה של ענקית האינטרנט היא להתחרות עם פלטפורמת המסרים הארגוניים סלאק (Slack), הפופולרית ביותר בקרב חברות ההיי-טק וקהילת המפתחים.
הסטארט-אפ, שהוקם על ידי היזמים הסדרתיים האחים אודי ורועי ענתבי ב-2014, פיתח מערכת שהיא שילוב של אי-מייל המתנהג כמו צ’אט ומיועד בעיקר לארגונים. החברה גייסה במהלך התקופה 17 מיליון דולר בגיוס הסיד של החברה, מזרוע ההשקעות של חברת סיילספורס, מהקרנות Wicklow, ו-SGVC בעלותו של דובי פרנסס, אחד המשתתפים בתכנית "הכרישים", ומהמשקיעים אורן זאב, אורי ששון ואמנון לנדן.
בהודעה שפירסמה דוברות פייסבוק נכתב: "אנחנו נרגשים לצרף לצוות הוורקפלייס שלנו את חברת רדקיקס, ובכך נמשיך לחבר אנשים יחד ולספק לעולם מקום לעבוד יחד. בכל העולם, יותר מ-30 אלף חברות משתמשות בוורקפלייס של פייסבוק לשיתוף פעולה בין עמיתים". עד היום רכשה פייסבוק כמה סטארט-אפים בישראל, בהם אונאבו בסכום של 150 מיליון דולר, פייס.קום בסכום של 100 מיליון דולר, סנאפטו בסכום של 60 מיליון דולר ובפלס בסכום של 60 מיליון דולר.
רדקיקס הוא הסטארט-אפ השני של האחים ענתבי. ב-2010 הקימו השניים את הסטארט-אפ אופיסניק, בתחום התקשורת הארגונית, שנמכר ל-jive שפיתחה מעין פייסבוק ארגוני, שם מאוחר יותר התברגו בתפקידי מפתח בחברה.