היקף שוק האופטיקה בישראל עומד על כשני מיליארד שקלים. חברות האופטיקה הישראליות יעשו הכל כדי שתרכשו את המשקפיים שלכם אצלן, ולטובת העניין יגייסו את הפרזנטורים הגדולים והמוכרים ביותר.
קרולינה למקה מובילה כבר שנים את הקמפיין עם בר רפאלי, שגם מחזיקה חלק ממניות החברה, ומלבד אסי עזר עשו בחברה שימוש בכוכבים בינלאומיים כמוהאסיר המפורסם וקים קרדשיאן - שיתוף פעולה שהסתיים עם תוצאות מאכזבות. לאחרונה גייסו בחברה את נציגת ישראל ליארוויזיון הקרוב, עדן אלנה, שתוביל את הקמפיין לקיץ הקרוב.
מהצד השני עומד עומר אדם. אחרי שיר "הבוקר טוב", עומר אדם מקווה שגם השיר שמלווה את הקמפיין החדש של מותג המשפקיים שלו, יכבוש את היוטיוב ואת אולמי החתונות. מי שחתום על השם הזה הם דולב רם ופן חזות, או בשמם הקליט דולי ופן, שעומדים מאחורי שלל להיטים אחרים, בהם "מלכת השושנים של עדן בן זקן, ומי שעומדת מאחורי הקמפיין היא רשת אופטיקנה.
אבל יש גם מי שבוחר לא להשתתף בקרב ולהשקיע הרבה מאוד כסף בפרזנטורים נוצצים. ,במקום להשקיע בהתקדמות האופטיקה, משקיעים בסוסים להשכרה", אומר יעקב הלפרין, מנכ"ל ובעלי "אופטיקה הלפרין".
חברות האופטיקה מסתכלות בדאגה גדולה על הפגיעה של נגיף הקורונה בשוק, חלקן מייבאות מסין, ובאיטליה בוטלה תערוכת משקפיים גדולה. אפשר רק לקוות שהפגיעה לא תביא לעליות מחירים.