תנועה בשם "עומדים ביחד" השיקה לאחרונה קמפיין תחת הכותרת "שכר רעב זה לא אופנתי ותשלום לעובדים זה בייסיק". בין השאר, דורשת מהצרכנים להחרים רשתות שמשלמות שכר מינימום לעובדים. בקמפיין הנוכחי מתמקדים בתנועה ברשת פוקס במטרה שתעלה את שכר המינימום של עובדיה מ-29.12 ש"ח כפי שקבוע בחוק ל-40 ש"ח.
תנועת "עומדים ביחד" הובילה לפני מספר שנים את הקמפיין "מינימום 30", שלטענתה הביא להעלאה של שכר המינימום ל-30 שקלים לשעה.
הקמפיין הנוכחי מתמקד בבעלים של קבוצת פוקס, הראל ויזל, שמפעיל באופן ישיר יותר מ-340 חנויות תחת המותג פוקס ומותגים נוספים. הקמפיין חושף את כל רשת עסקיו של ויזל ובו עצומה הקוראת להחרים את רשת פוקס עד אשר שכר העובדים יעלה ל-40 שקלים לשעה.
"ויזל הוא טייקון האופנה הכי גדול היום במדינה ותחתיו הכי הרבה עובדים בתחום", משיבים בתנועה לשאלה מדוע ההתמקדות דווקא בויזל, ולא בשאר הרשתות שמשלמות סכומים דומים לעובדיהן. "לקבוצת פוקס בשליטתו היו רק השנה הכנסות של 2.9 מיליארד שקל ורווח נקי של 203 מיליון שקל. בחודש האחרון פורסם כי התחזקות השקל מול הדולר הוזילה את הסחורה שפוקס מייבאת, ההכנסות של פוקס זינקו בלמעלה ממיליארד שקל ברבעון אחד. הרווח הנקי עלה ב-61 אחוזים. התשואה של פוקס עומדת על 1,000 אחוזים בחמש שנים, ועם זאת - העלאת השכר עומדת על 0 אחוזים".