כשפתחה חני גרינפלד את חבילת נקניקיות הסויה של "זוגלובק" שקנתה מספר ימים לפני כן בחנות בירושלים נכונה לה הפתעה לא נעימה. "יצאנו מנקודת הנחה שרכשנו מוצרים טובים ואיכותיים. כשפתחתי את האריזות וראיתי את הריקבון והעובש על הנקניקיות הייתי בהלם. המראה היה דוחה ומחריד", אומרת גרינפלד, "אף פעם לא קרה לי ולבעלי דבר כזה. המרחק מהסופר לבית הוא לכל היותר 15 דקות. מיד כשהגענו הכנסנו את האריזות למקרר. הופתעתי מכך זה קרה לחברה גדולה שמתפארת בתקנים איכותיים".
אריאל, בעלה של חני התקשר למוקד שירות הלקוחות של "זוגלובק" וביקש שנציג של החברה יגיע לביתם וייקח את אריזות הנקניקיות לבדיקת מעבדה. בני הזוג הניחו שהחברה תרצה לגלות את מקור התקלה.
עוד ב-mako כסף:
- תביעות העבודה המוזרות בישראל
- איך העלתה Airbnb את מחירי השכירות בתל אביב
- מאסה בשכר הדירה הגבוה והחליטה לחיות כהומלסית
"אלא שנציג השירות בכלל לא התעניין במקרה ופטר אותנו בזה שישלח לנו שובר פיצוי", שחזרה גרינפלד, "כשבעלי שאל מה לעשות עם האריזות נאמר לו שיזרוק אותן לפח הזבל. כשבעלי סיפר על הזה לא האמנתי שככה מתנהלים בחברה כזו. במקרים כאלה החברה צריכה לקחת את האריזות לבדיקה, לבדוק את מקור התקלה להבין כיצד קרה דבר כזה, הרי זה יכול היה להיות בעוד חבילות. לצערי, ל'זוגלובק' זה לא הזיז. לא היה אכפת להם. אולי פחדו לעשות ריקול אם יתגלה הדבר. לא יודעת מה הסיבה שהם התנהלו בצורה כזו שמזלזלת בלקוחות שלהם. לי זה נראה מוזר ומשונה מאוד".
מחברת זוגלובק נמסר בתגובה: "מוצרי זוגלובק יוצאים מהמפעל אל רשתות השיווק בטמפרטורה של מינוס 18 מעלות שאינה מאפשרת עובש. עובש עלול להיווצר עקב תנאי אחסון פגומים ומאחר והלקוח דיווח על העובש לאחר שהאריזה נפתחה אין לדעת היכן מקורו. ליתר ביטחון בדקה החברה את שאר המוצרים במקרר הרשת והם נמצאו תקינים ואף בדקה את המוצרים שיצאו מאותו קו ייצור ואף הם נמצאו תקינים לחלוטין. המוצר יצא מהמפעל בקירור עמוק ותקין לחלוטין והצעת הפיצוי ללקוח באה מתוך גישה שירותית של החברה".
יש לכם תלונה צרכנית? כתבו אלינו money@mako.co.il