בני זוג מחיפה התכוננו במשך תקופה ארוכה ליום המאושר בחייהם. הם הזמינו אולם שמחות בעיר, שילמו ממיטב כספם, שיגרו הזמנות לבני משפחה וחברים ועשו הכול כדי שיהיה להם אירוע מושלם.
אלא שביום החתונה הכול השתבש. לבני הזוג נודע כי משרד הבריאות הורה על סגירת המטבח באולם עקב ליקויים תברואתיים.
"אף אחד מבעלי האולם לא טרח לומר לנו שיש בעיה. ידענו על כך דרך צד שלישי", סיפרו בני הזוג, "בעל האולם אמר לנו שהחתונה תתקיים למחרת ושספק חיצוני של קייטרינג יביא אוכל מטעמו לאולם".
בבוקר חתונתם, במקום להתארגן לקראת האירוע, נאלצו בני הזוג לחפש בזריזות אולם חלופי שיסכים לארח את האירוע ולעדכן את מאות המוזמנים שלהם.
בני הזוג והוריהם הגישו לבית משפט השלום בחיפה תביעה נגד בעלי האולם ונגד מנהל האירועים. בעלי האולם טענו מנגד כי החלפת האולם נעשתה בהסכמת החתן.
השופטת איילת הוך-טל שדנה בתביעה ציינה בפסק הדין, כי התנהלות מנהל האירועים באולם היווה את הגורם הישיר לתוצאה העגומה של הפרת הסכם עם בני הזוג וכי מדובר ברשלנות רבתי מצדו ולא פעל כפי שמצופה ממנהל אירועים.
"לעניין הנזק הלא ממוני אין ספק כי החלפת מיקום קיום טקס חתונת בני הזוג ביום האירוע עצמו יצר מועקה גדולה אצלם. במקום להתרכז בשמחה עצמה היו צריכים בני הזוג לעסוק במנהלות הכרוכות בהעברת האירוע ובעוגמת הנפש הכרוכה בכך שמשאת ליבם, לקיים אירוע באולם אותו בחרו מראש חודשים ארוכים קודם לכן, ירד לטמיון", הדגישה השופטת בפסק הדין.
השופטת קבעה, כי בני הזוג והוריהם יקבלו מבעלי האולם פיצוי של 12 אלף שקל.