כריסטין מוריסון תמיד אהבה ללכת ברגל ותמיד אהבה כלבים. לכן, כשנקרתה בדרכה הזדמנות לשלב את שתי אהבותיה ולהתפרנס מכך - היא קפצה על ההזדמנות.
זה קרה בסן פרנסיסקו בשנות ה-90, כאשר מוריסון היתה סטודנטית באמצע שנות ה-20 של חייה וללא שום כיוון מקצועי ברור. מפגש אקראי עם אישה שבבעלותה היה עסק קטן של מוליכי כלבים (דוג ווקר), איפשר לה להתחיל לעבוד במקצוע, וכעבור שלושה חודשים כבר פתחה עסק עצמאי משלה בשם פט סיטינג סרוויס (Pet Sitting Service).
חמש שנים לאחר שהקימה את העסק, בשנת 2000, חצו הכנסותיה השנתיות את רף 100 אלף דולר, ומשם ואילך "רק גדלו עוד ועוד ועוד", סיפרה מוריסון בראיון לאתר חדשות הפיננסים מרקטווץ'.
עם זאת, למרות הצלחתה, מוריסון עדיין עבדה באותה עת 12 עד 14 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע. "התעוררתי בוקר אחד והבנתי שאין לי חיים", סיפרה - תובנה שגרמה לה להפסיק לבצע טיולי כלבים בעצמה, ולהעביר את הניהול השוטף של העסק לאחד מעובדיה.
צעדים אלו איפשרו למוריסון להתמקד בתמונת המצב הרחבה ולהקדיש זמן לעניינים חשובים כמו גיוס עובדים מתאימים וקשרים עם הלקוחות. השינוי לא רק איפשר לה לרדת משבעה ימי עבודה בשבוע לשלושה, הוא גם תרם להכפלת הרווחים בתוך שנה.
לדברי מוריסון, צמצום מספר ימי העבודה העניק לה יותר חופש פעולה ואנרגיה, ואיפשר לה להדק את היחסים עם הלקוחות, להקדיש יותר מחשבה להחלטות ולזהות ביתר קלות מי מאנשי הצוות שלה תורמים לחברה ומי לא.
עד 2013, כאשר מכרה את החברה תמורת סכום שאת גודלו סירבה לחשוף, כבר גדל מספר עובדי החברה ליותר מ-30, ו"ההכנסות השנתיות הסתכמו במיליוני דולרים", סיפרה מוריסון בראיון.
כיום מנהלת מוריסון עסקי ייעוץ עבור מי שמעוניינים לפתוח עסקים להולכת כלבים ולשמירה עליהם (דוגסיטינג), שלדבריה מכניסים לה "סכום בן שש ספרות".
העצות שלה למי שרוצים להקים עסק הולכת כלבים משלהם: לשכור את שירותיו של מומחה פרסום ברשתות חברתיות; לבדוק את מחירי המתחרים ולגבות את התעריף הממוצע; לטפח קשרים עם וטרינרים, מספרות כלבים ועמותות בעלי חיים באזורך; ולעשות ביטוח לעסק.