מנכ"ל easy, אופיר יוסף, הודיע היום (חמישי) על סיום תפקידו, שבו כיהן במשך עשור. "לאחר עשור מרגש ומלא אתגרים מגוונים שבהם הגענו לשיאים כמעט בכל פרמטר אפשרי, יש לנו פלטפורמת חיפוש עשירה, מדויקת וצומחת באופן יוצא דופן, צוות חזק במיוחד וביצועים מוכחים, אני מרגיש שזו הזדמנות טובה עבורי לעבור לאתגר הבא ולהתנסות בעולמות נוספים".

לאפליקציית חיפוש העסקים המובילה בישראל יש למעלה משלושה מיליון משתמשים חודשיים שמחפשים מדי חודש בפלטפורמה, הכוללת כחצי מיליון בתי עסק בכל רחבי הארץ ומיליוני ביקורות גולשים. מנוע החיפוש המקומי של האפליקציה משמש למציאת נקודות עניין, עסקים, אירועים, תמונות, דירוגים ושעות פתיחה, ומאפשר מגוון פעולות מול העסקים כגון הזמנת מקום, הזמנת משלוח, שליחת הודעות ואפשרויות תשלום שונות. 

מאז המלחמה, נרתמה החברה ליוזמת ההמלצות על עסקים של מילואימניקים של חנוך דאום, ומפעילה על גבי האפליקציה את פרויקט "מחבקים מילואימניקים" – מפות המציגות את עסקי המילואמניקים על פי אזורים ותומכות בפעילותם. בשנים האחרונות, הייתה easy לחברה הישראלית הראשונה ששיתפה פעולה עם אפל בתחום המפות והניווט, בדומה לחברות בינלאומיות מצליחות כמו yelp ו-TripAdvisor.

בנוסף, השיקה החברה שיתוף פעולה עם חברת הפינטק PayMe ובנק הפועלים, המאפשר לבתי העסק הרשומים באיזי קבלת תשלום דיגיטלי ב-bit. לפני כשנה, רכשה האפליקציה את חברת Glue, מהלך שהוסיף לה כלים עבור בעלי עסקים לניהול מועדון לקוחות חוזרים.

יוסף, יזם מנוסה בהובלת מיזמי B2C, שימש קודם לכן בתפקידים בכירים בחברות כמו אינטל וסמסונג וייסד את הסטארט אפ פוטומניה, שירות שיתוף ועריכת תמונות שפעל בקרב 70 מיליון משתמשים ברחבי העולם. בשנים האחרונות הוא משמש כראש המושב הישראלי של ארגון H2, ארגון המנהיגות הגלובלי עבור תעשיית הטכנולוגיה התומך באקו-סיסטם של חברות הזנק ברחבי העולם.

גילוי נאות, קשת היא בעלת השליטה ב-easy לצד עובדי החברה והיזם דב מורן. מאורי רוזן, מנכ"ל קשת דיגיטל נמסר: "אופיר הפך את easy לאחת האפליקציות המובילות בישראל, וכיום היא פלטפורמת חיפוש עסקים מקומיים שמתחרה בישראל מול ענקית החיפוש גוגל. גם בשנות הקורונה המאתגרות, אופיר הוביל את איזי לצמיחה בכוח האדם ובתוצאותיה העסקיות. אני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה. עם ניסיונו העשיר והרקורד המוכח שלו בהובלת חברות טכנולוגיה לצמיחה, השמיים הם הגבול".