קריסות, עיכובים וחוסר מענה: חברת מקדונלד'ס הציעה היום (חמישי) משלוח חינם למזמינים דרך אפליקציית Wolt, מה שגרם להתלהבות גדולה מצד הלקוחות. אבל אחרי שהישראלים התנפלו על המבצע - האפליקציה של מקדולנד'ס קרסה, המסעדות והשליחים לא עמדו בקצב וההזמנות התעכבו במשך שעות.
אחד הלקוחות פנה לשירות הלקוחות של החברה דרך הוואטסאפ אחרי שבחלוף 70 דקות ממועד הזמנה הוא עדיין לא קיבל את האוכל. אבל זה לא עזר, וגם שעתיים וחצי אחרי שהזמין את המשלוח הוא נותר רעב. בחברה ענו לו באופן לקוני כי הם מתנצלים על העיכוב וישלחו את ההזמנה במהירות האפשרית. לקוחות נוספים התלוננו בעמוד הפייסבוק של החברה על חוסר המענה בשירות הלקוחות.
מלבד לעיכובים, בשעות הצהריים הושבתה האפליקציה של החברה למשך כחצי שעה ולא ניתן היה לבצע הזמנות נוספות. בסופו של דבר, רבים מהלקוחות שרצו ליהנות ממשלוח חינם ומצבירת "מק קויינס" כפולה, נותרו מאוכזבים בעקבות המבצע שכונה "מק דליברי דיי".
ממקדונלד'ס נמסר בתגובה כי "האפליקציה הייתה מושבתת כ-30 דקות בצהרים. לצערנו קרתה תקלה טכנית שאינה בשליטתנו ושאינה קשורה לעומס ההזמנות. לגבי שאר הטענות - מוקד שירות לקוחות שלנו תוגבר היום בשל המבצע ועושים את כל המאמצים לטפל במהירות בכל הפניות".