בנק לאומי מרחיב את הפתרונות לאוכלוסייה המבוגרת: החל מהיום יוכלו לקוחות לאומי מגיל 75 ומעלה הגרים בבתי אבות ודיור מוגן וזקוקים למזומן להזמין ללא עלות הבאת מזומן על ידי בנקאי ממוגן לבית האבות.
מלאומי נמסר, כי הבנק זיהה את הצורך בפתרון לכסף מזומן אצל דיירי בתי האבות, שנתונים תחת מגבלות ניידות חמורות ולא יכולים להגיע לכספומטים. רק עזרה של בני משפחה פותרת את המצוקה הזו.
כאמור, לא כל דייר בבית האבות שעונה על הקריטריונים של לקוח לאומי מעל גיל 75, יכול לפנות ישירות בבקשה לבנק, אלא לבית האבות בו הוא שוהה. בית האבות יעביר את הבקשה בשמו.
בלאומי מזכירים מהלכים נוספים שנקט הבנק מתחילת משבר הקורונה לטובת לקוחותיו המבוגרים:
בשבוע האחרון של מרץ - לאומי ביצע מיפוי של לקוחותיו המבוגרים (מעל גיל 62) שאין ברשותם כרטיס אשראי מכל סוג שהוא, ועד עתה היו מגיעים פיסית לסניפי הבנק על מנת למשוך כסף, ושלח להם כרטיס דביט, ללא עלות, בדואר מהיר עד הבית. הכרטיס מאפשר להם למשוך כסף מכספומטים ולבצע עסקאות חיוב.
לקוחות מבוגרים שזקוקים לשירות בסניפים ולא תיאמו פגישה נכנסים בעדיפות לקבלת מענה.
לקוחות מגיל 70 ומעלה הנזקקים לשירותי מרכז הבנקאות מקבלים עדיפות בתור (במקום מגיל 75 כפי שנדרש בחוק).
כל בית אבות שיהיה מעוניין בשירות יצור קשר עם לאומי בטלפון 076-8858171 בימים א -ה בשעות 8:00 עד 16:00.