כבר לפני כ-5,000 שנה כללו חוקי חמוראבי פתרון ביטוחי שהקטין את סיכוני הסחר הימי שהחל להתפתח אז באזורנו. בסין העתיקה היה נהוג ביטוח לסחורות שהועברו בשיירות.
בשנת 1682 הונהג בלונדון ביטוח שריפה. כדי שהלקוחות יוכלו להוכיח את רכישת הפוליסה במקרה וביתם עלה באש, הוצמד לכל בית של לקוח לוח מתכת מיוחד שנועד לשרוד את השריפה ולשמש כהוכחה עבור חברת הביטוח.
כאשר מיקרוסופט רכשה את זכויות השימוש בתמונת המסך המפורסמת של ווינדוס, חברת השליחויות שהיתה אמורה להעביר את סרט הצילום למשרדי החברה סירבה לעשות זאת בגלל ערכו הגבוה של הפילם ועלות הביטוח הנדרש, והצלם נאלץ להביאו במו ידיו למשרדי מיקרוסופט.
בשנת 2003 השיק מותג המשקאות פפסי שעשועון פרסומי עם פרס של מיליארד דולרים. פפסי הדפיסה מיליארד קודים מיוחדים אותם היה על הלקוחות הצמאים להעביר בדואר אלקטרוני. כחלק מהפרויקט, שהיה אז נועז וחדשני, פפסי רכשה ביטוח בשווי 10 מיליון דולרים, למקרה ומישהו אכן יזכה בפרס הגדול.
התפתחות הקולנוע בארה"ב הולידה פוליסת ביטוח שהבטיחה פיצוי כספי למשפחתו של אדם אשר "מת מרוב צחוק" בעת צפייה בסרט. עד היום לא הובאה אף לא פוליסה אחת כזאת לתביעה.
החל משנת 1987 ניתן לרכוש בארה"ב פוליסות ביטוח למקרה של חטיפה בידי חייזרים.
צוות החללית אפולו 11, שהיו הראשונים לנחות על הירח, לא יכלו לרכוש ביטוח חיים וכתחליף סיפקו למשפחותיהם שורה של חתימות אותן יוכלו למכור במקרה של אסון.
שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לעיבוד נתוני נהגים הובילה להורדה של תעריפי ביטוח לנשים ולגברים נשואים, לאחר שהתברר כי מעורבותן/ם בתאונות דרכים נמוכה באופן משמעותי.
פלטפורמות מקוונות להשוואת מחירים גרמו לירידת מחירים בתחום הביטוח, בעיקר בביטוח רכב.
נתונים באדיבות חברת AIG, שמציינת החודש 20 שנות פעילות בישראל
פתח הכל סגור הכל