ההטבות שחברת האשראי נותנת לנו שוות כסף. חוץ מזה, מגיע לנו לסמוך על חברת האשראי ולדעת שיש למי לפנות אם נצטרך עזרה במימון או בשירות לקוחות. חברת האשראי שעושה את זה כנראה הכי טוב בארץ היא ישראכרט, אז יצאנו לבדוק מה בדיוק הופך אותה לגורם מוביל ומשמעותי במשק.
"ישראכרט היא לפני הכל חברה מאד ישראלית", מספרת ונסה אייל, מנהלת השיווק של קבוצת ישראכרט ומי שמכירה היטב את היתרונות שלה עבור הצרכן המקומי. "מדובר בחברה הכי גדולה, ותיקה ומוכרת שפועלת כיום בארץ: לקוחות החברה משתייכים לכל אחד מחלקי הקשת הרחבה, אנחנו נוגעים בכולם ולכן בהחלט גם יודעים להתאים הטבות רלוונטיות לכל אחד ואחת".
הטבות ללקוחות, עזרה לאמנים
בישראכרט ישנן הטבות בסיסיות שמהן כל לקוחות החברה נהנים. אבל לצד אלו, ישנן הטבות מיוחדות נוספות עבור מחזיקי כרטיס "ישראכרטופ" - לדוגמא כניסה לטרקלין שדה התעופה, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.
במקביל, החברה מציעה הטבות ייעודיות לחברי מועדוני צרכנות, כמו "חבר", "לייף סטייל" ועוד, שם יכולים הלקוחות ליהנות מהטבות מיוחדות בנוסף לאלו שבשגרה (ולא במקומן). מעבר לכך, החברה מציעה הטבות תקופתיות ייחודיות שאחריהן שווה לעקוב.
איפה זה בא לידי ביטוי? הנה דוגמה טובה: בימים אלו נהנים לקוחות ישראכרט מאפשרות לרכישת כרטיס כניסה למופעי "זאפה " – סדרת מופעי זאפה בפארק-גני יהושע - ב-50 שקלים הנחה. אז חוץ מניסיון לסייע לאומנים להתאושש מהתקופה הקשה שעברה עליהם, ישראכרט מפרגנת בו זמנית גם ללקוחות שצמאים לחזור לבלות בהופעות.
לא מספיק? יש עוד: במסגרת שיתוף פעולה בין ישראכרט לטופקאש, מאות בתי עסק מעניקים ללקוחות החברה הטבות על רכישות און ליין. כך למעשה נוצר מעין קניון דיגיטלי עם הנחות, כאשר "מטרת העל היא לגרום ללקוח ליהנות מהשימוש בכרטיס ולקבל ערך", מסבירה ונסה. "באופן כזה, אנחנו למעשה מודים ללקוחות שלנו על כך שבוחרים בנו כל יום מחדש".
הגיע הזמן שיהיה לכם ארנק דיגיטלי
השקת "Apple Pay" שהתרחשה ממש השבוע העניקה הזדמנות להציץ ליכולת של ישראכרט לזהות את המגמות החשובות לצרכן. במסגרת האירוע, עבדו בישראכרט יום ולילה על מנת ליצור את החיבורים העסקיים אשר יעניקו את ההטבות המשתלמות והרלוונטיות ביותר.
התוצאה: לקוחות ישראכרט שמשלמים בימים אלו באמצעות הארנק הדיגיטלי נהנים מהטבות ברשתות "מקדונלד'ס", "סופר פארם", "מרכזי ביג" ו"ויקטורי".
"מדובר בחגיגה גדולה, המעודדת את הלקוחות שלנו להשתמש בכרטיס של ישראכרט בתוך הארנק הדיגיטלי החדש שהשיקה אפל", אומרת על זה אייל. "המענה שיצרנו הוא לכל עולם הצרכנות והטעמים המגוונים", היא מספרת, "אז זה מוכיח את עצמו".
"תפיסת העולם שלנו היא לייצר בכל חודש נטוורקינג איכותי של הטבות ושיתופי פעולה. מעבר לרצון שלנו לעזור ללקוחות להתפנק, חשוב לנו שהם יחסכו כסף ויתנהלו פיננסית בצורה נכונה".
את הרכישה הבאה שלכם כבר תעשו בהנחה
אחת הסיבות להצלחה של ישראכרט היא התבססות על נתונים ("דאטה"). כך החברה מסוגלת להכיר את התנהגות הלקוח ואת העדפותיו, כדי להתאים עבורו את ההטבות באופן ישיר - למשל באמצעות SMS המציע הטבה לרכישה מסוימת ורלוונטית.
"חשוב לנו להיות ממוקדים ולא להתיש את הלקוח בדברים שלא מותאמים לו. לאנשים היום אין סבלנות, הם מקבלים אינסוף פרסומות ואנחנו כחברה חייבים לדעת להתאים את ההטבות לעולם התוכן הספציפי שלהם", מציינת מי שבין היתר אחראית על הנושא.
"צריך להבין: ההטבות הן המוצר של ישראכרט והמוצר הוא המלך. כמו כל מוצר, גם ההטבות חייבות להיות בול, ברמה גבוהה ובהתאם לצרכי הלקוחות. אם הלקוחות משתמשים בהן וחוסכים כסף, עשינו את העבודה שלנו", היא מסכמת.