אי אפשר להתעלם מרונאלדו מדבר בעברית צחה (בערך), ומנהל דו שיח משועשע עם יעל פוליאקוב כקידום לעונת השידורים החדשה של הוט (ראובני פרידן IPG). הכוכב, שמנסה בימים אלה להוביל את פורטוגל לתואר באליפות אירופה, מצליח לשלב בין הבינלאומי והמקומי - בדיוק האווירה אותה מחפשת חברת הכבלים. מומחי השיווק נענו באופן מובהק למסר הזה, והכתירו את הפרסומת הזו כמשכנעת ביותר מבין הפרסומות הבולטות של הזמן האחרון.
עוד ב-mako כסף:
- "חיכיתי יומיים, ואז המניות התרסקו"
- עלייה של 100% בהוצאות בחודש הרמדאן
- קמצן וטוב לו: "הוצאתי 20 שקל החודש"
בקרב כלל הציבור, התוצאות היו מעט שונות. בפסגת הדירוג שלהם ניצבת הפרסומת של בנק לאומי (MCCANN), שממשיך במסע המיתוג המוצלח שלו כבנק הדיגיטלי המוביל בישראל. האמצעי מוכר - במקום אווירה דיגיטלית ועתידנית, להבהיר כיצד הבנק מאפשר ללקוחותיו לבצע פעולות של ממש באופן דיגיטלי. בנק לאומי מצליח לשלב הומור בנושא משעמם כמו צ'קים בהצלחה מרובה, תוך כדי שהוא מעבר מסר פשוט וברור: עידן הצ'ק מנייר עומד להיעלם. יצירה של נוסטלגיה לפעולות שמתרחשות רק מחזקת את המיתוג והופכת את הצפייה בפרסומת למשעשעת למדי.
אם במקום הראשון יש הבדלים ברורים בין מומחי השיווק לציבור הרחב, במקום השני יש אחידות דעים: הפרסומת של טרה לגבינה לבנה מ-100 אחוז רכיבים טבעיים (יהושע / TBWA). הפרסומת עובדת בכמה מישורים: הפן ההומוריסטי הבולט שלה הופך אותה לנגישה. אי אפשר להתעלם מהופעת האורח המשעשעת של דניאל פאר, שמוסיף ארומה של ערוץ 1 לכל העניין. שנית, התמקדות במיתוג המוצר כמוצר בריא. עניין רלוונטי במיוחד לאור ההתמודדות של משרד הבריאות מול יצרני המזון בנושא.
ממצאי סקר שנערך עבור MAKO על ידי מכון המחקר פאנלס. בסקר השתתפו 519 חברים בפאנל המשיבים האינטרנטי שלPanel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל - מגיל 18 ומעלה. הסקר נערך בתאריך 7 עד 12 ביוני 2016. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.4 אחוזים.
תוצאות הסקר בציבור הרחב הושוו לסקר שנערך בקרב משתתפי קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" בניהולם של אמיר שניידר, מנהל שיווק בקבוצת אלדר, טל ספיבק, סמנכ"ל מרכז הבניה ולירן פורמן מנהל שיווק קמחי תאורה.