הפרסום הפרוגרמטי שינה לעד את את עולם הפרסום. במקום מיקום מסוים, מפרסמים מייעדים את הפרסומות שלהם לפלח אוכלוסייה מסוים. אין קשר ישיר לתוכן עצמו. התוצאה – גם אתרי התוכן וגם המפרסמים לא יודעים מתי ואיפה יופיעו הפרסומות.
טעויות במיקום של מודעות (כמו דונלד טראמפ ליד סרטון של דעא"ש), עלולות להיות הרסניות למפרסמים. אתר ביזנס אינסיידר אסף כמה מהגדולות שבהן.
עוד ב-mako כסף:
לא מומלץ להציע הנחה על קרוז בזמן צפייה בוידאו שמתאר את קוסטה קונקורדיה שוקעת
טראמפ ממליץ על דעא"ש?
קשה לנצח תמונות של תינוקות, אפילו לא עם פרסומת למשחקי מחשב
פרסומת לסרט "2012" מפריעה לכותרת הראשית על רעידת אדמה בצ'ילה
התרסקות המטוס מוסברת במודעה הסמוכה
הידד לבירה, אבל גם לבני 11?
בטויוטה לא חשבו שיציבו את המודעה שלהם ששואלת אם אתם מרגישים לכודים ברכב ליד כותרת על התאונה שבה נהרגה הנסיכה דיאנה
כשמדווחים על כפות רגליים שנשטפות לחוף, כדאי להימנע מתמונות של רגליים במודעה
דוגמה מ-2005, שהיא כנראה המיקום הגרוע ביותר למודעה אי פעם. בכותרת - בן 65 מורשע בפדופילה. במודעה - ילדה תמימה, שאנחנו מקווים שלא קראה את הכתבה
בצד ימין – יוון השמשית. בצד שמאל – יוון האמיתית
דומיניק שטראוס קאהן זוכה לתספורת בחסות המודעה
ליצמן היה אוהב את זה: אולי המכירה של משקאות ממותקים בזול היא הסיבה להשמנת יתר?
וזה נראה כמעט טוב מכדי להיות אמיתי - פרסומת עם חבל משתלשל מחלון ליד ידיעה על בריחה מבית הסוהר
יודעים מה הסיפור הבא שלנו? כתבו אלינו money@mako.co.il