את זה לא צפינו. רשת "תמנון", שלא נחשבת שחקן משמעותי בעולם הפרסום ומעולם לא השקיע בקמפיינים גדולים ומדוברים, יוצאת לראשונה בקמפיין עם פוטנציאל לעשות לא מעט רעש.
הקמפיין החדש שיעלה בימים הקרובים וישיק את עונת הקיץ של החברה, מעמיד במרכזו את המסר שמנסה החברה להעביר והוא: "אנחנו כאן, ואנחנו נותנים פייט לחברות המובילות".
במסגרת הקמפיין, בו הושקעו כ-3 מיליון שקלים, ישודרו סרטונים בהם בחורה הלבושה בבגדי המותג חולפת על פני חנויות אופנה בהן עומדות דמויות המרמזות על הרשתות המתחרות- אישה שועל (פוקס), פידל קסטרו (קסטרו), איש עם ראש נשר (אמריקן איגל) ובחורה עם ראש ברבור (מרמז על בר רפאלי להודיס ואורבניקה). הדמויות בסרטון רואות את הבחורה של 'תמנון' ועל פניהם ניתן לראות הבעת השתהות, קינאה ופליאה.
"בניגוד ליתר מותגי האופנה המייצרים בולטות תקשורתית בעיקר על ידי פרזנטורים נוצצים ויקרים אנחנו מצאנו דרך קריאטיבית ומפתיעה להפוך את המתחרות עצמן לפרזנטוריות שלנו", אומר יהב דרייזין, משנה למנכ"ל במשרד הפרסום JWT.
ברוך ריינר, בעלים ומנכ"ל רשת תמנון, מוסיף: "אנחנו מביאים ללקוחות שלנו בדיוק את הפריטים שהם אוהבים ושמתאימים במיוחד עבורם, ולא עבור בר רפאלי, שלומית מלכה או עבור קהל אמריקאי בכלל".