הפרסומת של חברת תנובה ליופלה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, מטפסת חזרה לראש רשימת הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה של 9.7%. הפרסומת זוכה להצלחה גם ברשימת הפרסומות האהובות ומדורגת במקום הראשון עם שיעורי אהדה העומדים על 17.3%, עלייה קלה בשיעורי האהדה יחסית לשבוע שעבר (16.3%).
הפרסומת של חברת שטראוס למילקי, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובכיכובם של אקי אבני וסנדי בר, זוכה למקום מכובד ברשימת הפרסומות האהובות בשבוע הראשון לשידורה. שיעורי אהדה גבוהים יחסית של 17.2% מדרגים אותה במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 7.5% ומדרגים אותה במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות.
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי למרות שההשקעה התקציבית בפרסומת של מילקי היתה נמוכה ביחס לשאר הפרסומות ברשימה (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), השילוב של פרזנטורים מוכרים עם שיר קליט ומוכר הניב תוצאות בתחום הזכירה והאהדה.
השבוע, כ-3 פרסומות הנכללות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות (רשת סלקום, YES ויופלה) נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 306 (לעומת 280 בשבוע שעבר). כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-42.6 מיליון דולר.