בעידן של בנקאות וירטואלית, יצא בנק הפועלים במהלך מעט יוצא דופן והגדיר מחדש את התפקיד שלו כמי שיכול ורוצה ללוות את הציבור בכל ההחלטות הפיננסיות המשמעותיות שלו ושם את הלקוח במרכז.
להבדיל מהבנקים המתחרים, המסר השיווקי ממוקד ביכולת של הבנק להשפיע לטובה על החיים של הלקוחות ומתרכז ברכיב האנושי, שמקפיד לדבר בגובה העיניים ונוגע ספציפית בבעיות יום-יומיות שאין אחד שלא נתקל בהן במהלך חייו.
במקביל, הושק גם המרכז לצמיחה פיננסית המזמין את הציבור לרכוש ידע ומיומנויות פיננסיות בחינם ופעולות עסקיות ושירותיות רבות נוספות בתקשורת עם תוכן מותאם לערוצים ולמגזרי הלקוחות השונים.
מי שהובילו את הקמפיין היו ב אסף אזולאי, מנהל אגף שיווק בבנק הפועלים ומיכל אפורי, מנהלת מרקום בבנק הפועלים, OPEN ו-TACK אסטרטגיות צמיחה. גיתם BBDO הובילו את זירת התוכן.
גם חברת אסם זכתה בפרס על השקת "בונזו'ר ולתנור"- מוצרי בצק שמרים קפואים. מעבר להשקתה של סדרת מוצרים חדשה, אסם יצרה קטגוריה צרכנית חדשה לחלוטין על מדפי הסופר שהצליחה להכות גלים ולעורר שיח משמעותי בקרב קהל היעד.
"שני המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת, של בונז'ור ובנק הפועלים, הוכיחו כיצד תכנון והבנה של דרכי חשיבה שיווקיים, יכולים לייצר תוצאות טובות בשטח, גם במציאות חדשה. אנו שמחים להמשיך ולבחון מהלכים מוצלחים, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות", נמסר מאיגוד השיווק הישראלי.