אתר ה-E-commerce גרופון יוצא במהלך מיתוגי, שיווקי ופרסומי רחב היקף. במסגרת המהלך החברה, האתר והאפליקציה שהושקה בשנה שעברה, עברו מיתוג מחדש וגרופון ישראל תיקרא החל מה-6 ביוני, GROO.
תהליך המיתוג מחדש מהווה שלב נוסף במהלך האסטרטגי שהחל לפני כשנה, במסגרתו קרן הפרייבט אקוויטי סקיי (Sky) בשיתוף הנהלת "גרופון ישראל" בראשות המנכ"ל תומי שנפלד, רכשו מחברת Groupon העולמית את השליטה בחברת 'גרופון ישראל'. במסגרת המהלך Groupon העולמית ממשיכה להחזיק חלק משמעותי בחברה הישראלית בפורמט של "ברית אסטרטגית".
את ההחלטה הדרמטית על החלפת השם מסבירים בחברה בהתמקדות בחדשנות טכנולוגית ושיווקית, לצד צמיחת תחומים כמו עיצוב הבית, תיירות, מסעדות שף, אלקטרוניקה ואחרים. השם גרופון (Group+Coupon) נראה היה צר מדי לתכניות ארוכות הטווח של החברה.
מהלך המיתוג מחדש ילווה בקמפיין רחב היקף הכולל קמפיין וידאו, שלטי חוצות, רדיו ודיגיטל, אותו נבחר להוביל אביעד קיסוס. עלות הקמפיין מוערכת בלמעלה מ-2.5 מיליון שקלים.
כחלק מהמהלך החדש, מציעה GROO שלל מבצעים והנחות ללקוחותיה. בין העסקאות: קייטנות ב-499 שקלים במקום 1,250 שקלים, כניסה למגוון אטרקציות בהנחה של 50% ומעלה כמו פארק המים שפיים, גן החיות הלימודי בחיפה, קטיף דובדבנים, רכיבת סוסים, מגוון הנחות במסעדות וגם חופשות משפחתיות בחו"ל עם חיסכון של כ-2,000 שקלים למשפחה.
לחברה מחזור הכנסות של מאות מיליוני שקלים בשנה, מעל לחמישה מיליון ביקורים בחודש, כ-2 מיליון יוזרים ומעל 10,000 בתי עסק שעובדו עם החברה. כ-70 אלף משתמשים רוכשים קופונים בחודש ובכל עשר שניות נרכש שובר.
"החלטנו לצאת מאיזור הנוחות שלנו ולשנות את שם החברה כך שיתאים לאופי החברה ב-2018, לצמיחה האדירה בקטגוריות חדשות ובמיקוד שלנו על חדשנות טכנולוגית ועסקית", מסר שנפלד בעקבות המהלך.