"ציבלין" מקימה את Z, חברה חדשה שתתמחה במהלכים ויראליים לדור ה-Z. את החברה ינהל גיא בורנשטיין, שבחר להשיק את המותג החדש במהלך ויראלי לדוגמא: "Z" תפסה את פרופילי הסנפצ'ט של מאה המותגים המובילים בישראל – הפרופיל יועבר בשמחה לחברות, עם הצעה לא מחייבת לטיפול בחשבון הסנאפצ'אט של המותג שלהם. פנייה ישירה למנהלי השיווק שלא שמו לב למחטף, פורסמה בעיתונות הכלכלית.
Z מתמחה בפנייה ויראלית לדור ה-Z (ילידי שנות ה-90, גילאי 16-26), בשפה שרק הם מבינים. החברה רכשה מדיה בלעדית באפליקציות ורשתות הפונות לקהל היעד, והיא תשווק אותה ללקוחותיה. המהלך הראשון של החברה החדשה היה לסרט "שכנים 2", בסרטון בו כיכב אלכס שולץ אוכל דוגלי על רקע כרזת הסרט – הסרט הגיע למעל חצי מיליון צופים, והסרט פתח עם מחמישים אלף צופים, כ-50% יותר מהסרט הקודם בסדרה. בימים אלו הצטרפו לקוחות משמעותיים לחברה – ובורנשטיין וצוות Z מבטיחים הפתעות רבות.