מרוץ הלילה של תל אביב, שייערך ביום שלישי הבא, זוכה בנותנת חסות חדשה. "קוקה קולה ישראל" מבקשת לקדם את מותג "קוקה קולה זירו" בעזרת המרוץ תחת הסלוגן "ZERO Makes The City Come Alive".
עוד ב-mako כסף:
- למה אסור לכם לשים את החסכונות בפיקדון בבנק
- 68 מיליונרים בליגת העל הישראלית
- 10 דרכים להוריד את מחיר הקניות בסופרמרקט
כחלק מהמהלך השיווקי הנרחב תשלב החברה פנסי אולטרה ויולט אשר יפוזרו לאורך המסלול. הרצים עצמם יהיו חלק ממיצג האורות. כל אחד מהם יצוייד בערכה ערכה הכוללת חולצה עם כיתוב אולטרה סגול שיזהר לאור הפנסים. בנוסף במהלך המרוץ יחולקו לרצים אביזרים שונים דוגמת: כובעים, צמידים, משקפיים וכד', אשר בחשיפה לפנסי האולטרה- ויולט הופכים זוהרים.
החברה תחלק לכל הרצים פחיות קולה זירו אישיות, ומשיקה כעת לכבוד האירוע קולקציית פחיות ובקבוקים מעוצבים, עם איורים מיוחדים של קו הרקיע של תל אביב בצבעים זוהרים.
מרוץ הלילה יזנק מרחוב אבן גבירול בצפון תל אביב, ויסתיים לאחר 10 קילומטר בספורטק (שדרות רוקח) במסיבה אל תוך הלילה.
יצחק סער, מנהל השיווק "קוקה-קולה ישראל" מסר: "כחלק מאסטרטגיית המותג והמסר המלווה את הקמפיינים האחרונים MAKE THE CITY COME ALIVE , נדאג לחוויה שהיא הרבה מעבר לחוויית ריצה ונאיר את העיר תל אביב לחיים בדרך יצירתית וזוהרת במיוחד"