ההודעה של החברה המרכזית למשקאות קלים הייתה מבטיחה במיוחד: "עוד בחירה של טעם החיים: קוקה-קולה משיקה בישראל את Coca-Cola bubble free". אבל כל מה שאתם צריכים זה להסתכל על לוח השנה כדי להבין שמדובר במתיחת אחד באפריל מוצלחת במיוחד שלוותה באתר מבטיח.
"משקה קוקה-קולה זירו ללא סוכר וללא בועות", הודיעה החברה. "המשקה החדש מושק לאחר שנים של מחקר שוק, בדיקות מול צרכנים ומבחני טעימה. בחברה מבטיחים שההנאה מהטעם המוכר והאהוב של קוקה-קולה זירו נשמר, וכעת יהיה מנת חלקם של כלל האנשים - גם אלו שאינם מחובבי המשקאות המוגזים".
אלא שהקונים הנלהבים יצטרכו להמשיך ולעבוד בעצמם כדי להוציא את הגזים מהמשקה (למה, בעצם?), ולהמשיך לקנות את מגוון מוצרי קוקה קולה האחרים בישראל: קלאסיק, דיאט, זירו, זירו בטעם לימון וזירו נטול קפאין. מי יודע, אולי אם המתיחה תצליח במיוחד, נגלה שהמתיחה הפכה למציאות.