חברת הפרסום בווידיאו בישראל ארטימדיה מתכוונת להיכנס לתחום הפרסום בטלוויזיה המשודרת על גבי האינטרנט. החברה מינתה את יעל בר יעקב, לשעבר סמנכ"לית הלקוחות של יוניברסל מקאן, שתוביל את תחום הטלוויזיה הפרוגרמטית.
ארטימדיה מספקת פלטפורמת פרסום בווידיאו לאתרי התוכן המקומיים. רוב מוחלט של הפרסום היום באתרים ישראלים מועבר דרך ארטימדיה, שמספקת גם אפשרויות לפילוח לפי מאגרי מידע.
עד כה פעלה ארטימדיה באינטרנט באמצעות מחשבים או מובייל. כיום, המגמה הבינלאומית היא צפייה בטלוויזיה על גבי האינטרנט. בישראל כבר פעילים שירותי סלקום ונטפליקס על גבי האינטרנט, וצפויות להיכנס עוד חברות, הבולטת ביניהן היא פרטנר שאמורה להיכנס ב-2017.
שידורי הטלוויזיה על גבי האינטרנט, באמצעות טלוויזיות חכמות או מזרימי מדיה, מאפשרות לשלב גם פרסום מותאם לקהלים. במקום להעלות פרסומת אחת, למשל כזו שמותאמת לנשים, שתשודר גם לצופים גברים, הפרסום הפרוגרמטי בטלוויזיה מאפשר לפרסם לקהלים מפולחים.
בר יעקב: "היום ברור יותר מאי פעם כי הטלוויזיה הקלאסית מתרחבת לכיוונים חדשים ומרתקים, ויש צורך להתאים פלטפורמות מיוחדות שישרתו את המפרסמים. אני בטוחה שכבר בקרוב קהל הצופים ייחשף לפלטפורמה החדשה שאנו מפתחים".
ד"ר עופר מילר, מנכ"ל ומייסד ארטימדיה: "יישום והחדרת מודל הטלוויזיה הפרוגרמטית לשוק הישראלי הוא אתגר חדש העומד בפני ארטימדיה. כפי שעשינו עד היום בשאר הפלטפרומות של החברה, אנו עובדים במרץ על מנת להמשיך ולהוביל את התחום".
יודעים מה הסיפור הבא שלנו? כתבו אלינו money@mako.co.il
הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker
כתבות נוספות:
לקוחות אפל כבר מזהים את התרמית
יוזמה: חשבון החשמל של ועד הבית יחולק בין הדיירים