ארבעה מכל חמישה אמריקאים שצורכים משקאות חריפים גם עושים קניות באינטרנט בזמן שהם שיכורים, וכתוצאה מכך הם מוציאים מדי שנה כ-45 מיליארד דולר על קניות מקוונות בעודם שתויים, או סכום שנתי ממוצע של 444 דולר לכל קונה.

לפי סקר שערך ניוזלטר חדשות ההיי-טק והעסקים The Hustle, הפריטים הפופולריים ביותר בקרב קונים שתויים הם בגדים ונעליים (66%), סרטים ומשחקים (47%). מנגד, הם ממעטים לקנות מוצרי תוכנה (רק 7%) וקוסמטיקה (12%).

79% ממשתתפי הסקר שצורכים משקאות חריפים העידו על עצמם כי ביצעו לפחות קנייה אחת בעודם שתויים, ושיעור הרוכשים השיכורים גדל ככל שמדובר באנשים צעירים יותר או בעלי הכנסה גבוהה יותר.

שיעור הנשים (80%) שקונות ברשת בעודן שתויות גבוה במעט מהגברים (78%), אולם סך הקניות השנתי הממוצע של גברים (448 דולרים) גבוה במעט מזה של נשים (441 דולרים).
 

 

משתתפי הסקר התבקשו גם לציין רכישות מקוונות מוזרות במיוחד שביצעו בזמן שהיו שיכורים, ובין התשובות שניתנו: 90 ק"ג של מקלות במבוק טריים באורך שלושה מטר, ארמון קפיצה מתנפח ("בשביל הסלון שלי") משאבת חלב ("אני בחור") וטרילוגיה של ספרי דת כת השטן.