ארבעה מכל חמישה אמריקאים שצורכים משקאות חריפים גם עושים קניות באינטרנט בזמן שהם שיכורים, וכתוצאה מכך הם מוציאים מדי שנה כ-45 מיליארד דולר על קניות מקוונות בעודם שתויים, או סכום שנתי ממוצע של 444 דולר לכל קונה.
לפי סקר שערך ניוזלטר חדשות ההיי-טק והעסקים The Hustle, הפריטים הפופולריים ביותר בקרב קונים שתויים הם בגדים ונעליים (66%), סרטים ומשחקים (47%). מנגד, הם ממעטים לקנות מוצרי תוכנה (רק 7%) וקוסמטיקה (12%).
79% ממשתתפי הסקר שצורכים משקאות חריפים העידו על עצמם כי ביצעו לפחות קנייה אחת בעודם שתויים, ושיעור הרוכשים השיכורים גדל ככל שמדובר באנשים צעירים יותר או בעלי הכנסה גבוהה יותר.
@HeleneStJames Helen This was my best drunk eBay purchase pic.twitter.com/jNWnPtLzF7
— Phil Barry (@invecta18) 26 בפברואר 2017
יודעים מה הסיפור הבא של mako כסף? כתבו אלינו money@mako.co.il
הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker
כתבות נוספות:
כך נגמלתי מהסמארטפון והחזרתי את השליטה על המוח שלי
אקונומיסט במאמר שער: ישראלים - זה מה שיקרה אם תבחרו שוב בנתניהו