אחד החשבונות הכי פופולארים כיום באינסטגרם שייך לסטודנט בן 27 בשם ג'יימס איסון, שנקרא: "RKOI"- ראשי התיבות של " Rich Kids of Instagram" (הילדים הכי עשירים באינסטגרם).

החשבון, כפי שבוודאי ניחשתם, עוסק בילדים של מיליארדרים שנוהגים להציג ולנפנף בעושר הסופר מוגזם שלהם לראווה וכולל מכוניות מטורפות מצופות יהלומים, את האלכוהול והסיגרים הקובניים הכי יוקרתיים, חבילות של דולרים פזורים, כלי נשק, בעלי חיים לא שגרתיים שמסתובבים באחוזות פאר, והרבה הרבה מותגים מנקרי עיניים.

את החשבון פתח איסון בשנת 2012 בתור סטודנט, לאחר שפרסם תמונה אחת שהפכה במהרה לוויראלית: זכרי דל, בנו של המיליארדר מייקל דל, חוגג במטוס פרטי. החשבון נקרא בתחילה: "Rich Kids of the Internet"
והועלו שם תכנים שהיו מקובלים לעלות אז: שיתופים מחופשות החג או תמונות של האוכל שלהם. איסון ראה את הפוטנציאל, ולאחר שחבר לשני סטודנטים ניו יורקרים נוספים שהעלו פחות או יותר את אותם תכנים, ה- "Rich Kids of Instagram" נולד.

כיום החשבון מתהדר ב- 374 אלף עוקבים שאוהבים לקנא ולשנוא בו זמנית את הזרם האינסופי של ילדי המיליארדרים. הם מצידם מספקים שטף של תמונות לחשבון שגובה לא פחות מ-2,000 דולרים עבור שיתוף תמונה ותיוג המצולם.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Sliding into DMs like.. @nathalya.cabral

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Choosing my car based on my outfit @apolinaria_yakubenko

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Quarantine needs to end @shirindavid

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

החשבון הפך למוצלח כל כך שקמו לו חשבונות ספין- אוף כמו Rich Kids of Turkey ו- Rich Russian Kids. רבים התחילו כסאטירות, אך עם זאת הפכו למקום עבור בני הנוער להבהיר לכולם כמה הם עשירים.

איסון, שהחל את דרכו כסטודנט עני והיום מתהדר בחברים מיליארדרים ובחשבון בנק נאה במיוחד, מתואר כבחור עניו וצנוע שנמנע מלהצטלם בתמונות חסרות טעם כשהוא מוקף בערמות מזומנים או מכוניות נוצצות.

כיום, Rich Kids הוא כעת רק היבט אחד של המותג מכיוון שאיסון הרחיב אותו מאז והפך אותו לעסק שמספק שירות נסיעות יוקרתיות ברחבי העולם ושירותי קונסיירז'. עכשיו הוא לא רק מפרסם אורחות חיים של אנשים אמידים, אלא גם לגרום להם לקרות.

"יש לנו שירות נסיעות יוקרתי, שהוא בעצם כל מה שאתה צריך כדי להגיע מ- A ל- B. "אז במרחב היוקרתי אנחנו מספקים את המטוסים הפרטיים, אנחנו מספקים יאכטות, אנחנו מבצעים את השכרת מכוניות, וסוגרים ללקוחות את הווילות המטורפות או את מלונות הפאר שהם מצלמים בהם כדי להעלות תמונה לחשבון האינסטגרם שלהם ושל המותג", הוא הסביר לאתר LADbible.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

When you tell her to only get a bag for weekend @jojo_n26

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Girls day out ‍♀️‍♀️ @misslambodoc

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Such a long day @alissaviolet

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Driving through Paris @tair_marassulov

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Omg who wants their own? @jetman

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Pretty much got everything I need in this shot ‍♂️ What would you pick? Jet,car or watches?

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

ויש גם את שירות 'הקונסיירז'. "אם מישהו מצלצל ומבקש לאכול ארוחת ערב פרטית על מגדל האייפל או מבקש שאשיג לו את התיק החדש של בירקין עבור החברה שלו- אני גורם לזה לקרות", הוא אומר. "זה חלק חדש בעסק. זה ממש הומצא השנה מכיוון שהעולם סגור כרגע ואנשים לא יכולים לנסוע. האנשים העשירים הללו סגורים בפנים ובמקום לבזבז את כספם בחופשות המהוללות שלהם, הם מוציאים אותו על תיק של 80,000 פאונד. זה מטורף".

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Not all those that wander are lost. Some of just looking for champagne @jessicawang For private aviation quotes from around the globe DM us ✈️

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Movie night in the Maldives Tag your buddy and what are you guys watching? @alifeiimagined

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Take a look at @brokerichboy ‘s luxury keepall bag collection worth $300,000!!! What’s your favourite bag?

A post shared by Rich Kids Of The Internet (@rkoi) on

 

"אנחנו מקבלים כמה בקשות מוזרות מאוד, אבל כשאנחנו באמת גורמים לזה לקרות, זה די פנומנלי", הוא מסכם.