בגיל 40 הוא כמעט וכבש כל פסגת היי-טק אפשרית; העיתונאי תומס פרידמן הגדיר אותו כסטיב ג'ובס הבא ושילוב של הנרי פורד ויצחק רבין, ושמעון פרס קורא לו "בני". שי אגסי, מנכ"ל בטר-פלייס, רוצה לגמול את העולם מנפט באמצעות הרכב החשמלי.
הרעיון פשוט: כמו בסלולארי, הלקוח ישלם על השימוש ברכב. את תחנות הדלק יחליפו תחנות הטענה שייקחו את הסוללה ויחליפו אותה במלאה, כאשר ההספק הוא ל-200 ק"מ. המטרה: מכונית חשמלית לכל אחד מ-2010 וחצי מיליון תחנות הטענה ברחבי הארץ.
המשבר הכלכלי לא פוסח על אגסי. הוא טוען שגיוס הכספים קשה יותר, אך מצד שני מדינות מחפשות מיזמי תשתית. פתרון המשבר, אם תשאלו אותו, תלוי בייחוד בארצות הברית, שאם תפתור את משבר הרכב והאנרגיה, עוד יכולה להיכנס למעגל צמיחה.
ומה אם משבר גיל ה-40? בזמן שרובם רוכשים רכב חדש ומהיר, אגסי רוצה לשבור את שוק המכונית.