הפרסומת של אורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ממוקמת במקום הראשון הן בטבלת הפרסומות הזכורות והן בטבלת הפרסומות האהודות - זאת למרות שהפרסומת איננה משודרת כבר שבועיים. הפרסומת ממוקמת בפסגה כבר 3 שבועות רצוף.
גם הפרסומת לבנק דיסקונט באמצעות יהושע TBWA אינה משודרת, אך היא משתלבת בדירוג במקום הרביעי הן ברשימת הפרסומות הזכורות והן ברשימת האהובות.
הפרסומת של מקדונלד'ס באמצעות יהושע TBWA ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות עם שיעורי זכירה שעומדים על 4.5% ושיעורי אהדה שעומדים על 16.3%. הישגים אלו נרשמים לאחר שכמות המופעים של הפרסומת גדלה ביחס לשבוע שעבר.
לדברי מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, השבוע ישנה קורלציה בין 4 הפרסומות הזכורות ביותר וארבעת הפרסומות האהובות ביותר, מה שמלמד שהציבור זוכר את הפרסומות שהוא נהנה לראות.
הפרסומת של ביסלי אסם באמצעות גלר-נסיס היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה, עם היקף השקעה של 700 אלף דולר במחירי מחירון. למרות זאת,
הפרסומת נכנסת רק למקום התשיעי ברשימת הפרסומות הזכורות ולמקום העשירי ברשימת הפרסומות האהובות ביותר.
גם השבוע נמשכת מגמת הירידה ההדרגתית בהשקעה בפרסום. מנתוני יפעת בקרת פרסום, עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד מ-240 ל-225. גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים נרשמה ירידה, והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-29.9 מיליון דולר, לעומת כ-31.7 מיליון בשבוע שעבר.