איך משיגים חדשנות בעיצוב? חברת המים המינרליים אוויאן קיימה אמש (שבת) את ההשקה השנתית של בקבוקי המים המעוצבים של החברה. אחרי שבשנה שעברה פנתה החברה למעצב האופנה כריסטיאן לאקרואה כדי שיעצב 99 בקבוקים מיוחדים, הגיע השנה תורו של המעצב ז'אן-פול גוטייה.
גוטייה, יחד עם אוויאן, שכר את הבריכה העירונית העתיקה "פונטואז" ברובע החמישי של העיר, וארגן שם מסיבת מים. בקבינות הפרטיות עמדו האורחים וצפו במופע שחיה אומנותית שאחריו התקיימה מסיבה בחדרי הסקווש השונים.
בקבוק ההוט-קוטור של גוטייה הוא בסגנון ימי, שלפי גוטייה משלב את הצבע הכחול של הים עם הכיתוב של EVIAN ומזכיר את חייו של המלח.
ברקע מעוצבת הזכוכית בצורת יהלומים. הבקבוק מורכב מאבני באקארט וניתן להרכיב עליו מדף זכוכית עם שני נרות מטפטפים. "אני הולך לשתות עכשיו הרבה מים", אמר גוטייה ברגע השקת הבקבוק.
בשנה שעברה זכתה ישראל לקבל את אחד מ-99 בקבוקי ההוט-קוטור שעיצב כריסטיאן לאקרואה. הבקבוק נמכר במכירה פומבית בעבור סכום של 4,000 אירו. כעת נשאר לראות האם מחיר הבקבוק של גוטייה יצליח לחצות את הגבול הזה, שנחשב לאחד היקרים בעולם עבור בקבוק מים.