כחודש אחרי שהשיקה את רשת ה-היי ספיד GSM משיקה חברת 'פלאפון' מהלך פירסומי בשווי של 12 מיליון שקל במטרה לחזק ולבדל את המותג . בקמפיין הנוכחי לא נראה כוכבים מסדר הגודל של נינט אלא דגש על היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של הרשת.
"זיהינו שקיים צורך ורצון לשינוי, למשהו חדש ומרענן", מסביר סמנכ"ל השיווק אסף עופר. "הרשת החדשה שהקמנו נותנת לנו את היכולות הטכנולוגיות והשיווקיות הטובות ביותר. המטרה של הקמפיין היא לקחת את היכולות האלה ולספר לכולם שיש לנו אותם, ולהסביר גם דרך האנלוגיה של 'העולם האחר', עד כמה זה פותח את האופקים, עד כמה מאפשר דברים חדשים שלא היינו יכולים לעשות קודם".
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, התייחס לעיתוי הבעייתי של השקת הקמפיין נוכח המשבר הכלכלי: "אנחנו דווקא מאוד מרוצים ואופטימיים ביחס אלינו ולהשקה של הרשת החדשה.
"צריך לזכור שבישראל יש כ-9 מיליון מנויים סלולאריים, זו כמות אדירה, וכולם ממשיכים לצרוך סלולר כל הזמן, כך שאנחנו לא משנים את התוכניות שלנו. אנחנו פועלים לטווח ארוך".
על הסכנה שבהשקת קמפיין כה יקר בזמן שחברות קורסות חדשות לבקרים אמר שרון: "הוצאות השיווק של פלאפון השנה יהיו דומות מאוד לשנת 2008. אנחנו נהיה חכמים יותר, יעילים יותר בהקצאת המשאבים, אבל לא נגדיל אותם בהיקף משמעותי. בכל אופן יש אווירה של צמצומים. אנחנו מצמצמים בנושאים אחרים, כך שהחוכמה השנה להיות יותר יעיל, יותר אפקטיבי ומחושב, ולהצליח יותר".