גוגל היא החברה שזכתה לחשיפה התקשורתית החיובית ביותר בשנת 2008 - חשיפה בשווי של כ-12 מיליון שקל. במקום השני ממוקמת חברת מיקרוסופט , ובמקום השלישי חברת טבע . אנשי העסקים שזכו לחשיפה התקשורתית החיובית ביותר בשנת 2008 היו נוחי דנקנר, עם שווי חשיפה מוערך של כ-5 מיליון שקל, יצחק תשובה במקום השני ושרי אריסון במקום השלישי - כך עולה ממדד יפעת מחקרי מדיה.
מדד חביבי התקשורת של חברת יפעת מחקרי מדיה סוקר את תחום החברות הכלכליות ואנשי העסקים בעלי התדמית החיובית ביותר, לפי שווי השקלול הכספי של החשיפה התקשורתית. השווי משוקלל לפי כותרות וכותרות המשנה שהופיעו בכלי התקשורת במהלך שנת 2008.
כאמור, בתחום החברות זכתה גוגל לחשיפה התקשורתית החיובית הבולטת ביותר ב-2008. הנושאים המרכזיים שהבליטו את החברה בתקשורת היו העובדה שגוגל נבחרה למותג המוביל בעולם בפעם השנייה ברציפות (ערך מותג מוערך של 86 מיליארד דולר), ביקורו בישראל של סרגיי ברין, אחד ממייסדי גוגל, ושיתוף-הפעולה האסטרטגי עם יאהו שבסופו של דבר לא יצא לפועל.
במקום השני מדורגת מיקרוסופט עם שווי חשיפה חיובית משוקללת של כ-10.1 מיליון שקל. החברה הופיעה בכותרות בעיקר בשל פרישתו של המייסד והיו"ר המיתולוגי ביל גייטס, ניסיונותיה לקנות את יאהו ורכישת חברות סטארט-אפ ישראליות.
במקום השלישי מדורגת טבע עם שווי חשיפה חיובית משוקללת של כ-8.5 מיליון שקל. במקום הרביעי בנק לאומי, שהינו הבנק היחיד שמופיע בעשירייה הראשונה עם שווי חשיפה חיובית של כ-6.6 מיליון שקל. במקום החמישי ממוקם בית ההשקעות פסגות עם שווי תדמית חיובית משוקללת של כ-6.1 מיליון שקל.
כאמור, בתחום אנשי העסקים הבולטים בתקשורת מדורג נוחי דנקנר במקום הראשון עם שווי מוערך של כ-5.1 מיליון שקל. דנקנר הוא ללא ספק איש העסקים שמקבל את הפרגון התקשורתי הגבוה ביותר בתקשורת, עם פער גדול לעומת שאר המתמודדים. יצחק תשובה ממוקם במקום השני עם שווי כותרות של 3.58 מיליון שקל, ובמקום השלישי שרי אריסון עם סך תקשורת חיובית המוערכת בכ-3.1 מיליון שקל. במקום הרביעי מדורג לב לבייב עם שווי חשיפה של 2.96 מיליון שקל, ובמקום החמישי שי אגסי, מייסד "בטר פלייס", עם שווי חשיפה של 2.23 מיליון שקל.