השיגעון החדש ושמו טוויטר חודר גם לעולם הפרסום והשיווק, או בעצם להיפך. אך האם מדובר בכלי משתלם ורציני שמעניין את העוסקים במלאכה? יוני קיש, ממשרד הפרסום מקאן אריקסון, טוען שכן ומסביר: " אחד היתרונות בטוויטר הוא שקהל היעד יכול להיות ממוקד, כי הוא כבר נתן לך רשות לשלוח אליו מסרים שיווקיים. מי שנרשם כעוקב אחריך משמע שהוא מעוניין לשמוע עליך".
לחברות ההיי-טק, כנראה הראשונות שנכנסו לעולם הטוויטר, מצטרפות כעת חברות נוספות מתחומי הרכב, המחשבים והתעופה וקיש טוען שזו רק ההתחלה: "מצד המפרסמים מדובר בתקופת התנסות. אפשר להגיד שעדיין לא פוצחה הנוסחה של איך באמת לעשות את השימוש הנכון בקהל היעד הנכון בטוויטר.
בישראל המסה רחוקה מלהיות קריטית", הוא מעדכן. "מדובר באלפים ובעיקר טכנולוגים או אנשים מברנז'ת השיווק, אולי בעקבות הבאז שנוצר בעת האחרונה. יש מעט מאוד דוגמאות שאפשר להעיד עליהן כאבני דרך שיווקיות לטוויטר בישראל". נותר רק להמתין ולראות איזה שיתוף פעולה יווצר בין המפרסמים בארץ לבין הציפור שמשגעת את העולם. אם בכלל.