שוק מוצרי היופי מגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה וכמו כולם גם הוא עובר בשנים האחרונות מהפכה טכנולוגית וטיפולי היופי הופכים להיות זמינים כמעט בכל בית.
"אם פעם בשביל להצטלם, היית הולכת בוקר למספרה ולמאפרת, והיו מסדרים אותך- היום מעלים תמונת סלפי ותוך שנייה זה בכל הרשתות החברתיות ", אומרת ד"ר להבית אקרמן." בשנים האחרונות יש שימוש הולך וגדל בטכנולוגיות בכל תעשיית האנטי אייג'ינג כדי להשיג כל מיני שיפורים ברבדים שונים ועומקים שונים של העור".
החברות בתחום מבינות את הפוטנציאל ומעלות הילוך לכל הקשור במוצרים טכנולוגים כדי להתחרות על החידושים בתחום. נתח שוק מוצרי היופי כל כך גדול שצופים לו הכנסות בשווי 7 מיליארד דולר עד שנת 2023.
"GENEO" לדוגמה, הוא מכשיר ישראלי של חברת "פולוגן" שמבטיח לבצע תהליך "פוטושופ" לפנים בתוך 3 דקות. הדיסקית הקטנה במכשיר מלטשת את עור הפנים ומבטיחה "אפקט סינדרלה" שמצטלם טוב.
חוץ ממנו ניתן למצוא מכשירים של חברות אחרות כמו זה של חברת "פיליפס" שעלותו 190 דולרים, "קלאריסוניק" של "לוריאל" בעלות של 200-250 דולרים וחברות פחות מוכרות כמו "אוקסידרים" בעלות של 125 דולרים.
"אין מכשיר אחד שיחזיר אותנו 20 שנה אחרונית כמו במטה קסם", מסייגת ד"ר אקרמן. "זה לא עובד ככה. העור זה איבר חי".