הרשתות החברתיות מוצפות בתלונות על חברות האשראי, גם על שירות הלקוחות וגם על טריקים שנעשים כדי לחסוך על גב הלקוחות. התלונות הפופולריות הם זמני המתנה דמיוניים לנציגי השירות. תופעה מתסכלת ומקוממת נוספת היא המתנה ארוכה, לפעמים שעה, ואז ניתוק.
לא מעט פעמים שולחות החברות הודעות שניסו לחזור ללקוחות, אבל הלקוחות עצמן מעולם לא קיבלו שיחה. באופן מדהים למדי, הבנקים אינם נכללים בחוק הגנת הצרכן. כך הם יכולים לעשות כל העולה על רוחם.
מקבוצת ישראכרט/אמריקן אקספרס נמסר בתגובה: "החברה משקיעה משאבים רבים לשיפור מתמיד בשירות הלקוחות ומעמידה עבור לקוחותיה את הפתרונות המתקדמים בשוק - הרוב המכריע של לקוחותינו מקבל מענה תוך 5 דקות".
מלאומי קארד נמסר בתגובה: "המקרה המתואר אינו משקף את סטנדרנט השירות שאנו מציבים לעצמנו, ונבע ככל הנראה מעומס חריג ונקודתי".
מכאל נמסר בתגובה: "החברה משקיעה משאבים רבים במתן שירות איכותי ללקוחותיה, ופועלת כל העת לשיפור במתן שירות מהיר ומקצועי גם בזמני עומס".