זו הייתה הבטחה גדולה מאוד. קפה ומרכולים בחמישה שקלים. לפני ארבע שנים השיק אבי כ"ץ את קופיקס ועשה מהפכה. אלא שחישובי הרווח של כ"ץ לא ממש עבדו בשטח. ואז, בניגוד להבטחות, המחירים עלו.
בסוף השבוע דיווחה הרשת שהיא עברה להפסדים, ושיותר ויותר זכיינים נוטשים. בקופיקס מבינים שנדרש שינוי מהותי. כרגע הם שוקלים להוריד את מחיר חלק מהמוצרים לחמישה שקלים וחלק להעלות לשבעה עד תשעה שקלים למוצר.
הצרכן הישראלי כבר לא מתרגש מקפה בחמישה שקלים, ודורש חוויה ואיכות. עכשיו נותר לראות עד כמה המודל ישתנה ואם קופיקס תהפוך מבשורה צרכנית לכישלון מסחרי.