אתר הקניות הבריטי "אסוס" הוא אחד מהאתרים האהובים ביותר על הישראלים. הוא אמין, זול יחסית והמשלוחים שלו מהירים. אבל לאחרונה התחיל האתר לעבוד עם דואר ישראל בנוסף לשתי חברות שילוח פרטיות גדולות, מה שיוצר עיכובים משמעותיים בזמני הגעת החבילות לארץ.
"את המשלוח האחרון הזמנתי לפני חודש בדיוק", מספרת אחת הקנייניות. "הוא היה אמור להגיע ב-16 ביולי אבל יולי כבר עבר, והחבילה עוד לא הגיעה". פוסטים רבים ברחבי הרשת מעלים תלונות על עוד ועוד חבילות שפשוט לא מגיעות.
ואם זה לא מספיק, לא מעט לקוחות טוענים שהם ניסו לפנות שוב ושוב לחברת אסוס דרך מיילים בטענה שהם לא זמינים בשירות הטלפוני. "קיבלתי חבילה אבל לא אהבתי שום פריט", מספרת קניינית אחרת. "החזרתי, עשיתי בדיוק מה שצריך, ואני לא מקבלת שום תגובה מהם, שום החזר, שום זיכוי".
כשפנינו לאחד מסניפי הדואר בתל אביב ושאלנו את הנציגה האם היא חושבת שהמתנה של חודש וחצי לחבילה זה לא קצת מוגזם היא ענתה בנחרצות: "ממש לא". לעומת זאת, קניינים ותיקים מדווחים שחבילות היו מגיעות תוך שבוע לכל היותר.
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "כל המשלוחים עוברים בקרות קפדניות של אסוס, וחברת דואר ישראל עומדת ב-100% בזמני המסירה".